• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Liit
    Johannabrunzell skrev 2018-11-27 17:27:52 följande:

Håller tummarna för att det går vägen för er nästa månad ????.

Bim i dag, fortfarande ingen mens men har ingen koll heller på när mensen bör komma från det att jag slutade med p-ring. Men enligt appen ska det vara idag. Har fortfarande molnande värk som är konstant sedan någon vecka tillbaka.

Imorgonbitti ska det testas! Håller tummarna ????

Spännande! Jag har bim på söndag, men ska ta ett testa tidigt imorgon bitti!
  • DoriaP

Jag tror jag just plussade, två positiva test.

Men känns som om mensen ska komma vilken sekund som helst, känner av äggstockarna och den välbekanta molvärken.

Vet inte om jag riktigt vågar tro på att jag är gravid Tyst.

• Solgul

Här kom mensen efter4 dagarmed spottings. Hoppar till decembertråden, stort lycka till alla er som fortfarande är kvar!

• Liit
    DoriaP skrev 2018-11-27 18:28:31 följande:

Jag tror jag just plussade, två positiva test.

Men känns som om mensen ska komma vilken sekund som helst, känner av äggstockarna och den välbekanta molvärken.

Vet inte om jag riktigt vågar tro på att jag är gravid .

Grattis :D
  • Liit
    ourdreamsaboutababy skrev 2018-11-27 19:23:24 följande:

Hej! Testade mig i söndags

. Toknegativt!

Idag fortfarande ingen mens. Sambon köper tester nu, hoppas så de är positivt

När hade du bim? Håller tummarna för dig!!!
  • Canary

Testade negativt igår, BIM på fredag, så jag hoppar väl strax in i decembertråden. Det blir mitt sjätte försök. Suck.

• Liit
    Canary skrev 2018-11-28 09:28:34 följande:

Testade negativt igår, BIM på fredag, så jag hoppar väl strax in i decembertråden. Det blir mitt sjätte försök. Suck.

Jag har bim på söndag som då är december iof. Testade negativt imorse också, så jag antar att mensen kommer. Känner mig så otålig på ett plus, men jag antar att det är så för oss alla här inne. Hoppas din mens inte kommer på fredag i alla fall! Kan ju vara lite tidigt att testa också?
  • Jagerika

Bim idag, inte minsta symtom, varken pms eller nått! Negativt test så mensen kommer säkert snart. Nästa försök blir det 12 försök.

• Em0ma

Bim -1 eller -3 och jag vet inte om jag fick ett svagt pluss idag. någon som vet om testlagrets test har mycket spöksträck? Aldrig ens haft antydan till sträck innan.. 

Svar på tråden Vi som har BIM november 18