Vi som ruvar just nu!
Någon annan som ruvar just nu?
Någon annan som ruvar just nu?
Jag testade negativt imorse :(
Haha, det var en länk jag skulle skicka till en vän som råkade hamna här :) Här kommer rätt sida :)
www.bubblesandbumps.com/what-happens-after-embryo-transfer-day-3-day-5-transfer-calendar/
Grattis till alla som testat positivt, roligt med massa plus!! Testade tyvärr negativt igår på RD 7 med blastocyst, har mensvärk men hittills ingen blödning. Inställd på nytt försök nästa månad. Är ju en dyr månadsutgift att försöka skaffa barn...
Och detsamma gäller för dig som jag precis skrev till Hedblomster, det är alldeles för tidigt, ge det några dagar till minst och ge inte upp hoppet! Även om jag vet att det är svårt.. Mycket lättare att känna hopp när det gäller någon annan tydligen, jag har ju också gett upp hoppet nästan helt för egen del så jag ska väl inte säga något ;) men men...
Och detsamma gäller för dig som jag precis skrev till Hedblomster, det är alldeles för tidigt, ge det några dagar till minst och ge inte upp hoppet! Även om jag vet att det är svårt.. Mycket lättare att känna hopp när det gäller någon annan tydligen, jag har ju också gett upp hoppet nästan helt för egen del så jag ska väl inte säga något ;) men men...
Nu har jag i alla fall fått mens ordentligt så tyvärr blev det inget. Måste ju fortsätta med lutinus och testa på testdag ändå men. Vi har sagt att vi gör FET så snabbt som möjligt.
Nu har jag i alla fall fått mens ordentligt så tyvärr blev det inget. Måste ju fortsätta med lutinus och testa på testdag ändå men. Vi har sagt att vi gör FET så snabbt som möjligt.