BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Jättekul tråd så jag joinar! Har suttit hela kvällen och läst igenom ALLA inlägg, intressant att höra om era symptomer och att det är fler än jag som går runt och är orolig för MF.
Tur att vi då kan ha varandra som stöd!
Själv är jag i vecka 6 (5+0) idag och har BF 21 juli :)
Grattis! Känner igen det där med att man inte riktigt vågar fira. Men lite glad har man absolut rätt att vara :D
Grattis! Bara att hålla tummar och tår att allt går vägen. Själv kommer jag nog inte våga pusta ut förrän v.12.
Är det någon mer som ska gå till kiropraktorn och massör under sin graviditet? Jag ska till kiro på torsdag och måste klart berätta för henne att jag är gravid, så får jag se vad hon rekommenderar. Någon som pratat med sin kiro eller massör? Har hört så mycket olika!
Massage bli efter v.12 isf.
Är det någon mer som ska gå till kiropraktorn och massör under sin graviditet? Jag ska till kiro på torsdag och måste klart berätta för henne att jag är gravid, så får jag se vad hon rekommenderar. Någon som pratat med sin kiro eller massör? Har hört så mycket olika!
Jag har en inbokad tid hos naprapat den 29:e, 3:e återbesöket. Men får ringa och prata med honom, vet ej om man kan gå till naprapat som gravid haha? I vilket fall känns de inte så så säkert, men det kanske det är?
Jag går hos en naprapat via jobbet och han vet om att jag är gravid och anpassar massagen därefter, sen masserar jag och sambon varandra i princip varje dag men jag kör bara axlar och nacke :)
Tack! Jo men precis, men jag är glad för det som kanske kan bli, om du förstår ;) Får bli tidigt ultraljud i v 7/8, kanske 9/10 med haha. När jag fick missfallet var jag i v.8 då jag började blöda lite, var egentligen MA från v. 5 ungefär. Men nu håller vi alla tummar här hemma!
Det är lite läskigt eftersom att man är så skör, både en själv och fostret. Vissa vill tydligen inte utföra kiro & massage eftersom att man måste vara mer varsam, såklart! Jag återkommer med info från min kiro imorgon vad hon säger. Hojta gärna till vad du får för info från din naprapat också :) kan vara intressant att höra från fler håll!