• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Lunne
    Elsen skrev 2019-11-19 15:36:37 följande:

Då är vi nästan lika, vad roligt! Är på 4+5 enligt preglife :) Hade Bim i fredags, testade positivt i onsdags.

Enl. Preglife är jag bara i 3+6, vet inte varför de räknar så olika :S Men BIM hade vi ju i alla fall nära varandra :) Är det första barnet för er också? :)
  • Ereya
    Gabriella123 skrev 2019-11-19 15:36:06 följande:

Ååh jag är också gärna med om det är okej?:)

Självklart <3
  • Elsen
    Lunne skrev 2019-11-19 16:04:23 följande:

Enl. Preglife är jag bara i 3+6, vet inte varför de räknar så olika :S Men BIM hade vi ju i alla fall nära varandra :) Är det första barnet för er också? :)

Oj vilken skillnad! :S Enligt NC är jag i 4+3 men den räknar ju från ägglossningen som jag förstår det. Ja det är första för oss med, allt känns så himla overkligt!
  • staar

Är det någon annan som går runt som en zoombie på dsgarna men sover jätte oroligt på nätterna ? Jag vaknar flera gånger på en natt och är sedan helt slut på dagarna när man ska jobba osv.

• Rödblå

Hej! Jag vill gärna vara med här. Har läst i säkert två veckor men det här var en helt oplanerad graviditet och inte helt lägligt. Men ändå önskad på något sätt. Så har inte velat gå med på en gång. Men nu är jag redo. Är i typ 7+2 men har inte full koll. Vill gärna vara med i fb-gruppen också...

• Lunne
    Elsen skrev 2019-11-19 16:11:59 följande:

Oj vilken skillnad! :S Enligt NC är jag i 4+3 men den räknar ju från ägglossningen som jag förstår det. Ja det är första för oss med, allt känns så himla overkligt!

Ja, jag förstår inte vad för konstig inställning jag missat... För båda visar 28 juli som BF. När har du? 25 typ? :)
  • Elsen
    Lunne skrev 2019-11-19 18:04:40 följande:

Ja, jag förstår inte vad för konstig inställning jag missat... För båda visar 28 juli som BF. När har du? 25 typ? :)

Men vad udda att de visar samma bf haha. Det var verkligen konstigt. Enligt preglife 22a och enligt nc 26e :) Har ni försökt länge?
  • BDN
    staar skrev 2019-11-19 17:46:56 följande:

Är det någon annan som går runt som en zoombie på dsgarna men sover jätte oroligt på nätterna ? Jag vaknar flera gånger på en natt och är sedan helt slut på dagarna när man ska jobba osv.

Jag har samma! Fruktansvärt jobbigt att jobba på dagarna med den enorma tröttheten..
  • stragge
    Elsen skrev 2019-11-19 10:04:47 följande:

Hej på er!

Ny på sidan och ny i tråden, plussade förra veckan för första gången någonsin ???? Bf är antingen 22a eller 26e juli (preglife vs NC) så är i vecka 5 nu. Det hela känns sjukt overkligt, så overkligt att jag knappt ens oroar mig för missfall för " jag är ju ändå inte gravid på riktigt" ???? Ska till barnmorskan om två veckor, hoppas det hinner landa tills dess.

Hittills har jag inte märkt så mycket, lite spänningar i brösten, smått illamående som kommit och gått och molvärk i magen.

Var lite sugen på att gå med i facebookgruppen men är så himla rädd att det ska vara någon där som jag känner ????

Det som skrivs där ska stanna i gruppen men du gör såklart som du vill, det är nog ingen som vill att graviditeten ska komma ut innan man hunnit berätta det själv så jag hoppas att alla respekterar det. Skönt att ha några att bolla med som är i samma sits och det känns ju lite verkligare när man har några andra o prata med också Skrattande  Du är hjärtligt välkommen till gruppen i alla fall om du beslutar dig för det, skicka ett meddelande till mig i såna fall.
  • stragge
    Ni som vill vara med får gärna skicka meddelande till mig eller Ereya med er mejladress som är kopplat till ert facebook konto. Helt hemlig grupp som enbart syns för dom som är inbjudna av oss Glad
Svar på tråden BF JULI 2020