BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Hej!
Jag plussade igår och har bf 19/7 enl. NC ???? Är nu i typ 5+1!
Vi båda är 25år och har försökt i ca 5månader. Jag har typisk växtvärk, ont i bröstet, trötthet o äcklig smak i munnen.
@AnnaAgaton Jag vill gärna bli inbjuden till Facebook gruppen ????
Okej! Har skickat meddelande! Tack så mycket ! :)
Skicka ett nytt meddelande om ni inte får det att fungera med facebookgruppen
Hej! Jag plussade i helgen och BF borde bli 28 juli. Vi har försökt i drygt 1 1/2 år, jag fick ett MA för ett år sedan och sen hände det ingenting så remiss för IVF skickades i veckan. Så detta var verkligen inte väntat :) Jag är också gärna med i Facebook-gruppen, så här skickat pm till dig stragge.
Hej! Jag plussade i helgen och BF borde bli 28 juli. Vi har försökt i drygt 1 1/2 år, jag fick ett MA för ett år sedan och sen hände det ingenting så remiss för IVF skickades i veckan. Så detta var verkligen inte väntat :) Jag är också gärna med i Facebook-gruppen, så här skickat pm till dig stragge.
Hej, jag hoppar in här. Jag går in i v.9 imorgon och har inskrivning hos barnmorskan då. Jag har BF 1/7 enligt NC. Så spännande!! Ska bli kul att följas åt :)
Så roligt! Jag har också bf 28 juli tror jag :)