• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • MissJibs
    MammaS4 skrev 2019-12-19 18:34:33 följande:

Kul med fler från Norrland jag håller tummarna för er att ni också kommer över på plussatsidan.

Ja d va kul :)
  • Grilimy

Åååh jag blir så ledsen. :( Idag har mensvärken börjat så nu dog hoppet om ett plus på julafton. :(((((

Det är värk i äggstocksområdet och där har man knappast ont vid graviditet, då är det ju livmodern som har växtvärk. Sju år sedan jag var gravid sist så har glömt bort känslan. Men det här känns som mens att vänta på julafton. :(

• Grilimy

Åååh jag blir så ledsen. :( Idag har mensvärken börjat så nu dog hoppet om ett plus på julafton. :(((((

Det är värk i äggstocksområdet och där har man knappast ont vid graviditet, då är det ju livmodern som har växtvärk. Sju år sedan jag var gravid sist så har glömt bort känslan. Men det här känns som mens att vänta på julafton. :(

• Loea
    Grilimy skrev 2019-12-19 20:13:32 följande:

Kan det inte vara ägglossning som gör ont då? Jag har alltid (eller sen jag slutade med preventivmedel är mer korrekt) ont i äggstockarna under och efter ägglossning. Hoppas det går över!
  • hundenhubbe
    MammaS4 skrev 2019-12-19 18:34:33 följande:

Kul med fler från Norrland jag håller tummarna för er att ni också kommer över på plussatsidan.

Från vart i Norrland? :)
  • hundenhubbe
    Grilimy skrev 2019-12-19 20:13:32 följande:

Jag hade ont både livmoder och äggstockar! Vanligt att det är värk i hela det området.
  • Grilimy
    Loea skrev 2019-12-19 20:24:50 följande:

Kan det inte vara ägglossning som gör ont då? Jag har alltid (eller sen jag slutade med preventivmedel är mer korrekt) ont i äggstockarna under och efter ägglossning. Hoppas det går över!

Nej :( ägglossning hade jag den 10e och har Bim 24e men lutar åt mens till jul istället. :(
  • Grilimy
    Loea skrev 2019-12-19 20:24:50 följande:

Nej :( ägglossning hade jag den 10e och har Bim 24e men lutar åt mens till jul istället. :(
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 16:44:42 följande:

Om du kan håll dig till lördag för då borde det vara pålitligt! Jag jobbat lördag morgonpass... Får jag stickorna imorgon testar jag på lördag iaf! Är det negativt då blev det inget för då är de äl+11 och bim-3! Hoppar imorgon nu när jag inte har något. Hade jag haft hade jag testat. Du får typ bedömma vad som är jobbigast: inte testa och analysera eller testa och ev visa negativt för att den kan va för tidigt?

Det är ett väldigt svårt beslut! Men kanske tar ändå för att jag är nyfiken... Men känns jobbigt med ett negativt test... kanske avvaktar till killen är hemma så får vi göra det som en mysig grej tillsammans på lördag kanske. Känns som det är stört sannolikhet då.

Har haft mycket mensvärk idag faktiskt +ont i brösten. Men det brukar jag ha innan mens så det säger egentligen inte något speciellt i mitt fall...

Vi får se hur jag gör imorgon om jag får feeling när jag vaknar kanske!
  • Gosan28

Så kul att många av er här ska testa imorgon eller under helgen!!! Ser verkligen fram emot att höra allas resultat :) <3

Svar på tråden BIM December 2019