• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Hadt
    Anonym (Tredje gången gillt?) skrev 2019-12-19 13:22:29 följande:

Det var så mycket blod och klumpar så det tror jag inte det var... dom brukar ju inte vara så kraftiga..? Prstade även med en sköterska som sa att vet man när man har ägglossning är det mens två veckor senare, inget annat. Även fast jag försökte mena på att min BIM var idag. Känner mig så förvirrad och vågar inte tro att det är positivt

Svårt det där.., bästa är att försöka tänka på något annat, fast jag vet hur svårt det är haha och ta ett nytt test imorgon bitti eller om någon dag :)
  • Mima93
    Loea skrev 2019-12-19 13:21:16 följande:

Ja man föredrar ju att få veta iaf, det här mellantinget tär bara på en. Har hellre min mens och vet så man kan satsa på nästa månad. Nu vet jag inte ens när nästa ägglossning blir -.- ja det är första gången för mig också!

Ja hoppas du får dom så du har en chans att testa vidare. Man vet ju att sannolikheten är väl att det inte är något men man kan inte låta bli att hoppas att det fortfarande kanske dyker upp ett plus. Håller tummarna!

Ja men exakt! Nu blir ju hela cykeln o allting ur balans! Skulle vara en lättnad (besvikelse också såklart) om mensen kom så vi kan blicka framåt. Håller tummarna för oss båda! Vi har dessutom precis sökt hjälp så ska på utredning för ofrivillig barnlöshet i januari.
  • Anonym (Tredje gången gillt?)
    Hadt skrev 2019-12-19 13:26:16 följande:

Svårt det där.., bästa är att försöka tänka på något annat, fast jag vet hur svårt det är haha och ta ett nytt test imorgon bitti eller om någon dag :)

Ja jag får göra det. Känns bara så märkligt alltihop och när man inte vågar lita på sin egen kropp. Suck. Nåväl den som väntar på något gott....
  • Loea
    Mima93 skrev 2019-12-19 13:32:45 följande:

Ja men exakt! Nu blir ju hela cykeln o allting ur balans! Skulle vara en lättnad (besvikelse också såklart) om mensen kom så vi kan blicka framåt. Håller tummarna för oss båda! Vi har dessutom precis sökt hjälp så ska på utredning för ofrivillig barnlöshet i januari.

Ja precis, man vill bara få deala med besvikelsen på riktigt och gå vidare. Åh men skönt ändå att ha det och veta att i januari så händer det något!

Jag slutade med preventivmedel för tre månader sen. Känns som att det var jättenyligen på ett sätt samtidigt som att jag har noll tålamod och förstår inte varför det inte gått. Man blir så besatt av det på något sätt.
  • hundenhubbe

Åh vad frustrerande! Beställde graviditetstesten förra fredagen men inget i brevlådan idag... dom som brukar vara så snabba. Så här inget test för imorgon bitti. Och kommer dom inte imorgon måste jag hoppas på att dom kommer den 23... låååång väntan över helgen då!! Blä...

• hundenhubbe
    Sofieelises skrev 2019-12-19 13:02:03 följande:

Känns verkligen som att kroppen spelar mig ett spratt.. Äl+11 idag (eller 1-2 dagar kortare, inte helt 100 på ÄL), känner mig SÅ varm (som jag gjort vid min andra graviditeter, feberkänsla liksom.. Brukar ha blodblandade flytningar 2-3 dgr innan mens, bim imorgon, men inga blodiga flytningar..

Svagt plus på cb igårkväll, negativt cb nu på fm, kanske kunde ana en suupersvag skugga (hade dock inte hållt mig lika länge och urinen var mer utspädd).. Kommer inte mensen imorgon testar jag igen.

Vet inte vad jag vill med texten, är så jobbigt att leva i den här limbon just nu..

Jag pendlar mellan febervarm och sen kan det snabbt pendla och bli kallt. Känns som massa hormoner som spelar än ett spratt....!igår när jag städade mådde jag precis som när man hör något ansträngande vid feber!
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 14:24:20 följande:

Åh vad frustrerande! Beställde graviditetstesten förra fredagen men inget i brevlådan idag... dom som brukar vara så snabba. Så här inget test för imorgon bitti. Och kommer dom inte imorgon måste jag hoppas på att dom kommer den 23... låååång väntan över helgen då!! Blä...

Men neeeeej!!! Vad långsamma dom var nu då! Typiskt ju. Finns det inga andra testa tidigt som du kan köpa på apotek då? Hemskt att vänta tills på måndag.
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 14:24:20 följande:

Beställde från apotea o då kunde man välja hemleverans o mitt paket kommer imorgon mellan 18-22. O då bor jag i Norrland
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-19 15:08:27 följande:

Beställde från apotea o då kunde man välja hemleverans o mitt paket kommer imorgon mellan 18-22. O då bor jag i Norrland

Bor också Norrland och då stod de att leveransen kunde ta längre tid. Men en vecka triddebjag aldrig eller kanske mer. Får alltid hemleverans fast jag inte väljer de xD den som lämnar trycker ner xD
Svar på tråden BIM December 2019