BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Ja lloyds hihi
Jag ser absolut ett streck där! Så spännande! Håller tummarna på att det ökar och visar sig vara en liten en där inne!
Jasså hihi kanske inte värt det då! Men jag ser på ditt test ialf,hade samma göra några dagar sen! Nu har jag detta
Finns inte häromkring dessvärre.. Vi har bara apotek kronan och hjärtat. Närmsta Lloyds ligger 90 min bort xD
Fick ju svagt plus igår på cb på kvällen, idag på fm toknegativt på cb MEN hade druckit typ 4 stora glas vatten innan. Skulle spara mitt sista cb till imorgon på morgonen men tog det nu på kvällen, hade bara hållt mig en timme.. Och jo, visst jäklar blev det ett svagt plus! Har mörkat bilden eftersom jag vet att det inte syns ett dugg här på FL annars.
Vilket test ska jag satsa på imorgon?? Om man INTE vill prova cb, vad finns det då i övrigt som visar hyffsat tidigt? Något av apotekens egna, vilket isåfall (kronans apotek/hjärtat?). Har inte tillgång till predictor early i min stad tyvärr, annars hade det blivit ett sånt.
Original :
Åh blir ju sååå sugen på att testa när jag ser alla som testar! Så fint med så många plus också! Men här är det inte i närheten än.. och så får jag väl inte ens ett plus..
Här väntar jag till julafton med att testa. Har några ägglossningstest jag funderar på att ta för att födriva tiden varje morgon/dag. Även om jag vet att dessa reagerar även på hormoner när det närmar sig mens. Fast jag närmar mig verkligen inte mens... är inte förrän nästa helg någon gång det är beräknat att ske sådana blodigheter. ;) Men nu är det 5 dagar kvar tills det ens är värt att prova att testa med grav. test! Då är det mest toligt ÄL 10+, innan dess vågar jag inte testa.
Hallå, fick starkt positivt ägglossningstest den 15/16e. Idag började det med rikliga lotion flytningar, har mensvärk sedan en tid tillbaka..
Tror ni det är för tidigt för att testa på julafton?
Jag är på BIM+5 eller +6 idag och negativt test imorse. Elakt att mensen håller sig borta när man ändå inte är gravid, för det borde verkligen visat sig nu tycker jag. Inte ens säker på att jag hade ägglossning denna månad :( Det verkar bli ett nionde försök
Plussade idag bim-3 :)
Jag är på BIM+5 eller +6 idag och negativt test imorse. Elakt att mensen håller sig borta när man ändå inte är gravid, för det borde verkligen visat sig nu tycker jag. Inte ens säker på att jag hade ägglossning denna månad :( Det verkar bli ett nionde försök