BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hur vet man vilka tester som mäter från 10 eller 25? Försöker leta men hittar inte så lätt..
Alla som är "testa tidigt" brukar vara från 10. Det står alltid i beskrivningen av produkten om du kollar online efter tester:)
Skulle vara en skrattande gubbe och inte frågetecken..
Tack för dina ord, de värmer! Ja, vi har varit i några trådar tillsammans. Hoppas att nästa blir en BF-grupp!
Vi får vänta och se hur det artar sig imorgon helt enkelt.
Är det äl+10 imorgon eller? Hoppas hoppas hoppas att du kan se något då!!! Men rekordnivåerna kan säkert varierar från graviditet till graviditet, tror du inte det? Kanske visar sig först senare för dig denna gången.
Jobbigt när man får en negativ känsla i kroppen.... Hoppas att jag bara överanalyserar allt.
Jag kikade igår på tester online på apotekssidor men såg inget om detta i beskrivningarna, kanske bara lyckades missa ????
Alla apotekets egna mäter från minst 25 och ibland upp till 50 :)
Det hoppas jag verkligen! Titta på mina favoriter och ser trådar sen juli... känns som en evighet sen!Ja vänta vänta, de är ju de att försöka göra barn går ut på xD japp äl+10 men enl. App. Kan ju haft tidigare eller senare men den här stämt med diff på kanske ens dag förut. Säkert olika från graviditeter men med båda mina 3 andra graviditeter plussa jag på äl+10! :) hoppas känslan försvinner snart! Jag kände imorse så men nu känns det annat xD
Hur mäter CBs testa tidigt? :)
Ja en evig väntan. Jag är den mest otåliga personen i världen också... inget tålamod alls. Detta är ju dessutom bara vårt andra försök någonsin så kanske inte ska sätta så hög press på mig själv så här tidigt. Slutade med p-piller i slutet av oktober så får nog räkna med att allt kan ta några månader till!
Håller verkligen hoppet uppe för dig inför imorgon. Hoppas dina tester kommer idag så du kan testa med dem imorgon :)
Jag ska som sagt också ta ett sådant tidigt test imorgon så vi får uppdatera då hur det går <3
Hej tjejer! Inte varit med i denna tråden innan men nu hoppar jag in. Hade BIM i måndags den 16e, mensen brukar alltid komma direkt på morgonen men ingenting. Är nu på BIM+3 o mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Har en del flytningar så får springa på toa hela tiden o kolla om det är mensen som runnit till. Har tagit gravtest som visar negativt. Någon som varit med om liknande? Vi har försökt bli gravida i 12 månader nu o mensen har aldrig varit såhär sen, en dag har hänt nån gång bara... Man blir ju tokig!