• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Nixtie

Hade BIM 4/12, är fel på listan. Men ingen mens i sikte än.. och neg test imorse Igen.. har aldrig varit sen innan. Har haft mensvärk typ i 1 vecka lite till och från. Fick jätte ömma bröst i tisdags och idag har de lagt sig lite men har fortfarande lite mensvärk. Men tog ut hormonspiral i Augusti (hade den i 4 1/2år) så vet inte om min kropp fortfarande håller på att återställa sig.. men det ska den väll göra direkt? Min mens sen jag tog ut den har varit kort (2dagar) och en rätt liten blödning.. någon annan som har erfarenhet hur ni haft det efter uttag av hormonspiral?

• MW90

Jag känner med er tjejer. Att alla andra lyckas få barn så snabbt o inte en själv.

Jag fick ju reda på att min storasyster väntar bara någon vecka efter min operation för utomkveds. Det sved långt in i märgen när hon berätta. Man är såklart glad men man blir ändå ledsen.

Sen väntar hon tvillingar dessutom. Hon får dubbelt upp medans jag fick plocka bort mitt ;(

• sansuh
    MW90 skrev 2019-12-06 09:53:40 följande:

Jag känner med er tjejer. Att alla andra lyckas få barn så snabbt o inte en själv.

Jag fick ju reda på att min storasyster väntar bara någon vecka efter min operation för utomkveds. Det sved långt in i märgen när hon berätta. Man är såklart glad men man blir ändå ledsen.

Sen väntar hon tvillingar dessutom. Hon får dubbelt upp medans jag fick plocka bort mitt ;(

Jag förstår din frukstration och ledsamhet, jag och min sambo har försökt i tre år. Min syster och jag skulle ha barn samtidigt Da vi. Hon har 3 pojkar idag. Jag plussade här om dagen. Är i vecka 5 enligt appen. Jag trodde aldrig jag skulle bli gravid efter alla dessa år. Men ack vad jag hade fel.

Det räckte med ett avbrutet samlag den 20e november. Och här ligger jag gravid nu. Vi som försökt i alla dessa år och så skedde ett litet avbrutet samlag & den var en rackare som inte gav sig och simmade upp.

Håller tummarna för er alla.

Mina symptom innan plusset var mensvärk, kändes som att mensen skulle komma vilken sekund som helst. Vaknade idag av jätte ömma bröst och kissenödig nonstop.
  • Ginevi14
    Paramore1 skrev 2019-12-06 08:28:03 följande:

Kan ju meddela att mensen kom som ett brev på posten redan igår, två dagar tidigt. Är SÅ trött på detta och vill bara ge upp, någon annan som känner så? Efter nästan 2,5år så tröttnar man...

Det dryga är att vi ska fira jul hos sambons mamma med hans syster som precis fått en bebis, funderar HELT seriöst på att inte följa med. (Vi umgicks väldigt tajt i många år men inte längre) Orkar inte se, eller få massa frågor om när det är vår tur. Eller hur det går. Kan ni fatta att folk fortfarande frågar såna privata frågor???

Ånej! Trodde du var gravid!

Kan inte helt förstå hur tungt det måste vara då vi inte hade det problemet, men jag kan föreställa mig. Jag tycker faktiskt du ska undvika folk som är så fräcka att fråga, så får dom väl tycka och tänka vad dom vill om att du drar dig undan, sån stress och press kan ju inte vara bra för bebisverkstan! Får ni ingen hjälp om ni försökt så länge?
  • MW90
    sansuh skrev 2019-12-06 11:43:57 följande:

Jag förstår din frukstration och ledsamhet, jag och min sambo har försökt i tre år. Min syster och jag skulle ha barn samtidigt Da vi. Hon har 3 pojkar idag. Jag plussade här om dagen. Är i vecka 5 enligt appen. Jag trodde aldrig jag skulle bli gravid efter alla dessa år. Men ack vad jag hade fel.

Det räckte med ett avbrutet samlag den 20e november. Och här ligger jag gravid nu. Vi som försökt i alla dessa år och så skedde ett litet avbrutet samlag & den var en rackare som inte gav sig och simmade upp.

Håller tummarna för er alla.

Mina symptom innan plusset var mensvärk, kändes som att mensen skulle komma vilken sekund som helst. Vaknade idag av jätte ömma bröst och kissenödig nonstop.

Grattis till graviditeten:)

Jag redan två barn som tur är, men nu vill jag o min nya sambo ha ett gemensamt, men det verkar ta lite tid.

Har bara en äggledare oxå så vi får se när det tar sig nu.

Har en del symtom men det har jag varje månad o blir alltid skenis så vågar inte hoppas denna gången heller.

O skulle det nu ta sig så är jag så jävla orolig för att det ska sitta fel ännu en gång ;(
  • Mevi1315

Försöker fatta vilken som är starkast. Blir helt snurrig. Och när räknas då själv ägglossningen?
  • Anonym (Suris)

Hoppar på här! Har bim 15/12 :)

• Anonym (Felicia)

Inbillar jag mig bara att det är ett svaaaagt streck?

• Scrootie

Jag behöver ställa en fråga här, och jag hoppas någon vill svara för jag blir knäpp!

Jag har ganska långa cykler på omkring 32 dagar. Denna månaden både temapde jag och körde med äl-stickor. Fick positivt äl-test cd 20 och ännu starkare cd 21, hade en temp på 36,2-3. På cd 22 hade tempen höjt sig till ungefär 36,45 och låg kvar där så båda mina appar lade ut än på cd 22, hade sex på cd 21. Min temp har varit ojämn (har en tvååring som inte sover jättebra) men hög, fick tillochmed en ytterligare höjning ungefär 6 dagar efter ÄL, kände mig dock inte helt frisk då samt att jag var ute en av kvällarna innan. Sen sjönk tempen, var nere en dag på 36,34 och fick en liten spotting och trodde att mensen kom. Men tempen vände därefter upp igen och har nu legat på ca 36.6 i några dagar, ingen mer blödning. Ingen mens i sikte, är på cd 37 idag och testade negativt i morse! Blir som sagt knäpp!!

Svar på tråden BIM December 2019