BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Inbillar jag mig bara att det är ett svaaaagt streck?
Hoppar med här, BIM på torsdag 12/12. Tredje försöket för andra barnet. Första tog ca 1 år inkl. två missfall. Använder fertilitetsmonitor denna gång, fick inget utslag för maximal fertilitet dvs LH-höjning, dock. Oroar mig att mina ägglossningar inte är som de ska. Funderar på om man kan få hjälp att kolla upp det - isf hur?
Vad tror ni tjejer? Kan de vara så att LH toppen va den 4e?
Hoppar in här jag med. Bör ha äl nästa vecka någon gång mellan tisdag-fredag och bim 27/12.
Dock kräktes jag i morse (se annan tom tråd) kan vara magsjuka såklart men blev inget mer kräk efter det. (än) Så ett litet hopp tändes trots riklig men kort mens förra tis-ons. Tror dock egentligen inte på gravid så vi satsar på nästa veckas äl.
Vad tror ni tjejer? Kan de vara så att LH toppen va den 4e?
Hade enligt NC ägglossning i måndags den 2/12 men först siktade den på 5/12. Jag hade inga direkta symptom alls på äl.
Jag tog inga äl-test denna månad då min kropp körde med mig samt mitt psyke förra försöket. Med en mens som var försenad nästan 8 dagar för första gången så la jag av med äl-test och har sex varannan dag istället.
Man längtar så otroligt men ändå vill man inte tänka på det. Hur gör ni?!
Hade enligt NC ägglossning i måndags den 2/12 men först siktade den på 5/12. Jag hade inga direkta symptom alls på äl.
Jag tog inga äl-test denna månad då min kropp körde med mig samt mitt psyke förra försöket. Med en mens som var försenad nästan 8 dagar för första gången så la jag av med äl-test och har sex varannan dag istället.
Man längtar så otroligt men ändå vill man inte tänka på det. Hur gör ni?!
Ånej! Trodde du var gravid!
Kan inte helt förstå hur tungt det måste vara då vi inte hade det problemet, men jag kan föreställa mig. Jag tycker faktiskt du ska undvika folk som är så fräcka att fråga, så får dom väl tycka och tänka vad dom vill om att du drar dig undan, sån stress och press kan ju inte vara bra för bebisverkstan! Får ni ingen hjälp om ni försökt så länge?
Testade negativt idag på äl+12 så får nog inse att det inte tagit sig denna månad. Skulle den ljusrosa flytningen i måndags varit nidblödning borde testet visat plus nu. Så då är det yttligare några symtom som kan läggas till på 'inte gravid' listan.
Jag tempar. Blivit mycket lugnare känner att jag har koll