• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Nicciz

Ni som plussat i tråden, fick ni ökade flytningar efter äl? Jag är på äl+5 och, ursäkta språket, läcker nästan igenom trosorna av kletiga och kladdiga flytningar. Inte haft så tidigare när jag blivit gravid.

• Tjoppa12
    MsSuzyLee skrev 2019-12-12 17:50:36 följande:

Hur har det gått för dig? Har tyvärr inget svar på frågan..

Testade både morgon och eftermiddag idag, negativt. ÄL-testet ger fortfarande starka utslag, ingen PMS ännu. Men mensen kan ju komma vilken dag som helst, enligt min app är jag på bim-2. Skenis kanske ?

På mina tester syntes det ju streck efter en stund. Mycket svaga så troligtvis är det spök och jag har nog en mens att vänta. Men än vet man inte! Men känns hopplöst när man får neg på bim-2 även om jag vet att man inte ska ge upp hoppet...blöööh
  • hundenhubbe
    Nicciz skrev 2019-12-12 19:32:54 följande:

Ni som plussat i tråden, fick ni ökade flytningar efter äl? Jag är på äl+5 och, ursäkta språket, läcker nästan igenom trosorna av kletiga och kladdiga flytningar. Inte haft så tidigare när jag blivit gravid.

Jag är typ på äl+3 eller något och har så!! Trodde först att jag kanske hade äl nu för det är så mycket men dom är typ som salva? Och dom ska ju inte vara så! Så hoppas det är ett gott tecken!
  • MsSuzyLee
    Tjoppa12 skrev 2019-12-12 19:45:20 följande:

Testade både morgon och eftermiddag idag, negativt. ÄL-testet ger fortfarande starka utslag, ingen PMS ännu. Men mensen kan ju komma vilken dag som helst, enligt min app är jag på bim-2. Skenis kanske ?

På mina tester syntes det ju streck efter en stund. Mycket svaga så troligtvis är det spök och jag har nog en mens att vänta. Men än vet man inte! Men känns hopplöst när man får neg på bim-2 även om jag vet att man inte ska ge upp hoppet...blöööh

Är inte starka utslag på ÄL-test lovande? Efter hur lång tid syntes strecken? Läste någonstans att om de har färg så är dom riktiga, men om de är grå är de spök..?

Jag hoppas du får ett tydligt streck nästa gång du testar! :)

Jag är för feg för att testa än...
  • MsSuzyLee
    hundenhubbe skrev 2019-12-12 19:57:59 följande:

Jag är typ på äl+3 eller något och har så!! Trodde först att jag kanske hade äl nu för det är så mycket men dom är typ som salva? Och dom ska ju inte vara så! Så hoppas det är ett gott tecken!

Exakt så hade jag för en vecka sen. Aldrig sett förut, var tvungen att googla på det. Det var då också 3nånting dagar efter ÄL för mig :)
  • Nicciz
    hundenhubbe skrev 2019-12-12 19:57:59 följande:

Då är jag inte ensam. Hade inga flytningar alls på äl +1-3 men sen tog det fart och idag är det hur mycket som helst. Vi hoppas!!
  • Fantasifulltnamn

Testade äl test igen. Negativt. Nästan blankt.

Kanske har jag missat äl ändå.. Eller så är det ingen äl alls på g? Känner obehag i brösten, svag mensvärk till och från. Öm i låren och i ljumskarna. Lotion flytning också.. Inget extremt.. Men men, kanske börjar bli sjuk?

• Anonym (Nujäklar)

E de helt blankt? Vet inte riktigt när jag ska ha mens...
  • Tjoppa12
    MsSuzyLee skrev 2019-12-12 20:00:32 följande:

Är inte starka utslag på ÄL-test lovande? Efter hur lång tid syntes strecken? Läste någonstans att om de har färg så är dom riktiga, men om de är grå är de spök..?

Jag hoppas du får ett tydligt streck nästa gång du testar! :)

Jag är för feg för att testa än...

Jo men ÄL-testen kan tydligen bli starka innan mens också :( men hoppas att det inte är pga det hihi. Strecken sveper jättesvagt förbi, sen ser man dom liksom om man kikar nära. Men eftersom dom är så svaga så ser man knappt färgen, haft så flera gånger och då har det varit spök så skulle inte bli förvånad om det är det den här gången heller. Om inte mensen kommer på BIM så tar jag digitalt dagen efter bara för att få slippa tolka stickor tänker jag.

Jaha en annan är ju testgalning! Haha! När var det du hade BIM?
  • Östlund

Jag slutade med p-piller för 2 månader sen o min kropp har inte hittat nån balans än. Har trott mig haft äl 2ggr nu denna månad så jag väntar bara på lite mer ev symptom innan jag vågar testa igen. Astaggad men rädd då jag fick ett missfall i april.

Svar på tråden BIM December 2019