BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Ni som plussat i tråden, fick ni ökade flytningar efter äl? Jag är på äl+5 och, ursäkta språket, läcker nästan igenom trosorna av kletiga och kladdiga flytningar. Inte haft så tidigare när jag blivit gravid.
Hur har det gått för dig? Har tyvärr inget svar på frågan..
Ni som plussat i tråden, fick ni ökade flytningar efter äl? Jag är på äl+5 och, ursäkta språket, läcker nästan igenom trosorna av kletiga och kladdiga flytningar. Inte haft så tidigare när jag blivit gravid.
Testade både morgon och eftermiddag idag, negativt. ÄL-testet ger fortfarande starka utslag, ingen PMS ännu. Men mensen kan ju komma vilken dag som helst, enligt min app är jag på bim-2. Skenis kanske ?
På mina tester syntes det ju streck efter en stund. Mycket svaga så troligtvis är det spök och jag har nog en mens att vänta. Men än vet man inte! Men känns hopplöst när man får neg på bim-2 även om jag vet att man inte ska ge upp hoppet...blöööh
Jag är typ på äl+3 eller något och har så!! Trodde först att jag kanske hade äl nu för det är så mycket men dom är typ som salva? Och dom ska ju inte vara så! Så hoppas det är ett gott tecken!
Jag är typ på äl+3 eller något och har så!! Trodde först att jag kanske hade äl nu för det är så mycket men dom är typ som salva? Och dom ska ju inte vara så! Så hoppas det är ett gott tecken!
Testade äl test igen. Negativt. Nästan blankt.
Kanske har jag missat äl ändå.. Eller så är det ingen äl alls på g? Känner obehag i brösten, svag mensvärk till och från. Öm i låren och i ljumskarna. Lotion flytning också.. Inget extremt.. Men men, kanske börjar bli sjuk?
Är inte starka utslag på ÄL-test lovande? Efter hur lång tid syntes strecken? Läste någonstans att om de har färg så är dom riktiga, men om de är grå är de spök..?
Jag hoppas du får ett tydligt streck nästa gång du testar! :)
Jag är för feg för att testa än...
Jag slutade med p-piller för 2 månader sen o min kropp har inte hittat nån balans än. Har trott mig haft äl 2ggr nu denna månad så jag väntar bara på lite mer ev symptom innan jag vågar testa igen. Astaggad men rädd då jag fick ett missfall i april.