BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Jaha, CD46 idag och mensen kom. Trots ÄLstegring och tydliga ÄLtecken i helgen som var :(
BIM+4, hög temp, igår var jag så himla arg och trött, återstår att se om det är pms eller hcg. Funderar på om ägglossningen var sen eller uteblev. Har använt ägglossningsstickor de andra månaderna men nu sket jag i både det och temp vid ÄL (så typiskt). Negativt test igår.
Hej alla..
Spännande att följa er! Själv hade jag ÄL i lördags eller söndags så nu är jag alltså på ÄL+4/5 - den här jäkla väntan tills man kan testa är oliiiiiiidlig. BIM nästa torsdag.. Tänkte stå ut med att ta ett test tills på söndag, trots att jag vet att det är för tidigt (då kommer jag alltså att vara på ÄL+7/8. Sen blir det väl varje dag fram till bim som den testmissbrukare jag är.
Haft två tidiga missfall, ett i juli och ett i september, så det känns som att det är min tur nu..
Hej alla..
Spännande att följa er! Själv hade jag ÄL i lördags eller söndags så nu är jag alltså på ÄL+4/5 - den här jäkla väntan tills man kan testa är oliiiiiiidlig. BIM nästa torsdag.. Tänkte stå ut med att ta ett test tills på söndag, trots att jag vet att det är för tidigt (då kommer jag alltså att vara på ÄL+7/8. Sen blir det väl varje dag fram till bim som den testmissbrukare jag är.
Haft två tidiga missfall, ett i juli och ett i september, så det känns som att det är min tur nu..
Är så förvirrad... Enligt appen så har jag äl idag, igår hade jag mensvärk och ont i ljumskarna. Har testat sedan den 4/12 alltså cykeldag 7 och har inte fått något positivt test ännu.. Två dagar var starkare (8/12 och 9/12, cykeldag 11 och 12) men långt ifrån pos och sen blev det knappt synligt igen. Grejen är att jag är skeptisk till de tester jag testat med, 20st för 30kr liksom.. Ska jag anta att jag redan haft äl och helt enkelt missat det eller ska jag fortsätta testa?
Är så förvirrad... Enligt appen så har jag äl idag, igår hade jag mensvärk och ont i ljumskarna. Har testat sedan den 4/12 alltså cykeldag 7 och har inte fått något positivt test ännu.. Två dagar var starkare (8/12 och 9/12, cykeldag 11 och 12) men långt ifrån pos och sen blev det knappt synligt igen. Grejen är att jag är skeptisk till de tester jag testat med, 20st för 30kr liksom.. Ska jag anta att jag redan haft äl och helt enkelt missat det eller ska jag fortsätta testa?
Fortsätt testa, och helst två ggr per dag så att du inte missar stegringen. Jag har t ex alltid ägglossning mellan dag 17-19 så den kanske kommer senare för dig med.
Kan det gå ifrån ett knappt existerande streck till ett pos på samma dag?
Jag vet faktiskt inte om man kan räkna så, haha. Men tänkte att eftersom missfallet va så tidigt (bara 4 dagar efter den månadens BIM) så borde inte cykeln vara så rubbad? Jag brukar inte känna av ägglossning, så vet inte om jag haft någon... Haha, känner mig som en riktig newbie när jag läser om hur alla testar och tempar och har stenkoll här på fm. Började tempa igår utifall det inte blir något nu. Men har bara en sån vanlig termometer med en decimal... Men bättre än inget? :D
Tecken är att jag mår lite svagt illa och har gjort i typ en vecka. Är mer hungrig än vanligt. Känner mig ?svalkad? runt nedre delen av magen som att det är uppvärmt där. Öm i ländryggen. Vaknar varje natt för att kissa. Har fått typ två droppar blod, en igår och en för två dagar sen. Tänker att det kan vara nidblödning? Fick lika förra månaden nämligen :)
Oj nu blev det lång text. Sorry! :)
Hur känns det för dig nu? Redo att testa direkt igen?