BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
håller tummarna! Det är alltid lika jobbigt att ta testen fast man vill veta. ja vänta några dagar :) uppdatera gärna :)
Hej! Aldrig skrivit i sånna här inlägg men såg nu ett som är intresseanmälan för min fråga. Så jag provar!
Har en dotter på 1 år och vi försöker igen. Dock får jag köra med cb ägglossningstester då jag har oregelbunden mens. Så jag måste ha koll.
Iaf, jag har haft cirkel i 4 dagar( 9 dec) och idag 13 dec nu på morgonen så får jag FAST gubbe direkt.
Denna gång fick jag ingen bli blinkande gubbe.. Någon som vet varför och varit med om det?
Har man blinkade gubbar så har man ju ? fler? chanser att bli gravid, nu känns det som att vi har en chans. Vi har väl bara idag och imorgon på oss att försöka hinna med oss.
Av Intresse ska det såklart stå!
Hej allihop!
Följt er ett tag nu men hållt mig i bakgrunden, är redo att säga hej nu!
Jag och min man är inne på första försöket för en trea, har två barn sedan tidigare. Första barnet blev till första försöket, andra barnet fick jag missfall första försöket sen blev han till månaden senare. Jag är dvs väldigt fertil.
Enligt tidigare cyklar borde jag haft ÄL kring 23-25 november, fredagen den 22 november tog jag ett negativt ÄL test men brydde mig inte om att fortsätta testa, den brukar alltid komma som en klocka. Jag har PMDS och brukar känna av ÄL supertydligt men denna cykeln har det varit minimalt med PMDS symptom (förvirrad, arg, lätt upprörd, handlingsförlamad) och istället har jag bara varit superkänslig. Gråtit lätt. Brösten och ryggen började tidigt ömma, klassisk tecken på mens... Men molvärk har också kommit och gått, jag har aldrig mensvärk. BIM (uträkning efter senaste cykel) var i fredags 6/12 men idag är cykeldag 34 och jag har fortfarande inte fått min mens. Negativa test.. Förutom något i Tisdags där jag aaaaaanade ett streck. Symptom fortlöper förutom att brösten nu bara är svullna. Varit i kontakt med gyn som menar på utebliven ägglossning?! Men ska man ha massa symptom då? Läste någonstans att endast 20% som inte ägglossar blir utan mens helt. Jag är heeeelt klart förvirrad!!?? Vad händer? Vill inte hoppas för mycket så ställer mig in på ingen graviditet, men undrar då vad jag nu ska göra...? Bara vänta på.... Vadå? Ny ägglossning typ?
Lägger in testet sedan i Tisdags.
Sorry för uppsatsen...
Dagens test överst och gårdagens under det, har det blivit lite starkare? Blöder fortfarande en del, dock =/ jobbigt med detta limbo. Ngn som vet hur snabbt hcg minskar om det skulle vara missfall?
Hej alla livmodertappspillare! Haha.
Nej men ni som känner på livmodertappen emellanåt, hur känns den efter ägglossning? Jag misstänker att jag haft äl och missat det. För 2-3 dagar sedan så var den hård, kändes som ett mindre ollon typ. nu är den mjukare. Har lite lotion flytning där inne. Inte speciellt mycket. Sitter ganska högt upp, jag mår ganska precis när jag står på huk. Har fött barn för snart 6år sedan om det har någon betydelse. Ska inte ha mens fören om typ 2 veckor. Hoppas ju att det tagit sig där inne. Någon som kan stilla mina fantaster om det vore falska förhoppningar?
Dagens test överst och gårdagens under det, har det blivit lite starkare? Blöder fortfarande en del, dock =/ jobbigt med detta limbo. Ngn som vet hur snabbt hcg minskar om det skulle vara missfall?
Tog två tester nu på morgonen. Ett billigt testa-tidigt och ett digitalt cb. Båda visade negativt. Fortfarande ingen mens, känner inte ens mensvärk. Funderar på om mensen hoppats över denna månaden..Men kan det bli så när man haft ägglossning?
Hej alla livmodertappspillare! Haha.
Nej men ni som känner på livmodertappen emellanåt, hur känns den efter ägglossning? Jag misstänker att jag haft äl och missat det. För 2-3 dagar sedan så var den hård, kändes som ett mindre ollon typ. nu är den mjukare. Har lite lotion flytning där inne. Inte speciellt mycket. Sitter ganska högt upp, jag mår ganska precis när jag står på huk. Har fött barn för snart 6år sedan om det har någon betydelse. Ska inte ha mens fören om typ 2 veckor. Hoppas ju att det tagit sig där inne. Någon som kan stilla mina fantaster om det vore falska förhoppningar?