• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Fråntretillfyra

Dagens test. Idag tyckte jag att jag såg tydligare än igår.

Har ett digitalt hemma men det är inte lika känsligt som detta test. Tar nog det imorgon då jag ska på julbord på lördag. Attans hur ska man kunna hålla det hemligt då jag alltid dricker vin med dessa personer haha (vi är 6 personer och 2 av dessa är min sambos föräldrar) vill berätta för dem tidigt men kanske inte just där och då

• Anonym (St92e)

En fråga om tempning...

När jag tar tempen i höger sida under tungan hade jag 36.81 och vänster sida under tungan 36.91... vilken temp ska man lita på??

• Loea
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-12 08:19:16 följande:

Har ett digitalt hemma men det är inte lika känsligt som detta test. Tar nog det imorgon då jag ska på julbord på lördag. Attans hur ska man kunna hålla det hemligt då jag alltid dricker vin med dessa personer haha (vi är 6 personer och 2 av dessa är min sambos föräldrar) vill berätta för dem tidigt men kanske inte just där och då

Vad kul! Ser också strecket! När är din bim?

Förstår vad du menar.. Har liknande grej på fredag. Har inte fått min mens än, bim 10/12, men de billigare testa-tidigt som jag har gjort har inte gett utslag. Ska testa ett vanligt imorgon på morgonen. Nu vill jag bara veta, antingen får mensen komma eller så får jag ett plus känner jag. Är jag inte gravid hade det varit skönt att passa på att njuta av att inte vara det och kunna äta vad jag vill och ta några öl.
  • Loea

Har väldigt ömma bröstvårtor just nu, är det samma som ömma bröst? Har inte haft det de två tidigare månaderna, men skulle lika gärna kunna vara inför mens.

• IF89
    rmj skrev 2019-12-12 07:10:09 följande:

Jag anar ett streck, testa att köpa ett digitalt? Jag håller tummarna!! 

Började blöda nu. Inga mängder men tror ändå på att det är mensen som är sen denna månaden. Beställer en bunte ÄL test och hoppas på bättre lycka nästa gång ????
  • hundenhubbe

Känner mig lite bitter idag så måste skriva av mig! Min kompis skrev nu att hon fick positivt graviditetstest nu på morgonen... Första försöket efter att hon tagit av plåstret! Hon vet att vi försöker för hon bestämde typ ja förra månaden att dom ville haka på för dom vill med ha och att vara ledig tillsammans vore så kul. Men nu vart hon gravid på första och jag är inne på sjätte försöket med ägglossnignsstickor och tjorv. Så glad för deras skull att det gick så fort men väldigt bitter över min egen situation :( hoppas hoppas det tog sig denna månaden, nu hoppas man ju mer än någonsin..... ursäkta långt inlägg. Men dålig morgon :(

• Loea
    hundenhubbe skrev 2019-12-12 10:39:41 följande:

Känner mig lite bitter idag så måste skriva av mig! Min kompis skrev nu att hon fick positivt graviditetstest nu på morgonen... Första försöket efter att hon tagit av plåstret! Hon vet att vi försöker för hon bestämde typ ja förra månaden att dom ville haka på för dom vill med ha och att vara ledig tillsammans vore så kul. Men nu vart hon gravid på första och jag är inne på sjätte försöket med ägglossnignsstickor och tjorv. Så glad för deras skull att det gick så fort men väldigt bitter över min egen situation :( hoppas hoppas det tog sig denna månaden, nu hoppas man ju mer än någonsin..... ursäkta långt inlägg. Men dålig morgon :(

Usch vad jobbig situation.. Klart man är glad för andra men svårt att se förbi sin egen situation. Man vill ju så satans gärna och man kämpar. Svårt att vara riktigt så glad som det förväntas av en när folk "glider in" och träffar rätt på första försöket. Håller tummarna för dig! Snart är det er tur oxkså!
  • hundenhubbe
    Loea skrev 2019-12-12 10:53:18 följande:

Usch vad jobbig situation.. Klart man är glad för andra men svårt att se förbi sin egen situation. Man vill ju så satans gärna och man kämpar. Svårt att vara riktigt så glad som det förväntas av en när folk "glider in" och träffar rätt på första försöket. Håller tummarna för dig! Snart är det er tur oxkså!

Tack för fina orden dom behövdes idag <3 exakt så Känns det! Och nu vart jag stressad då hon såklart vill att vi också ska plussa snart så vi typ får samtidigt och kan va ledig ihop. Har barn sen innan båda två som det är 1 år emellan så vi har inte riktigt varit hemma tillsammans. Och som du säger, självklart är jag glad men dom har inte ens riktigt hunnit bestämt sig fast dom försöker så hon vet inte om hon är superglad än och här sitter än själv och här försökt i ett halvår och vill inget hellre. Ja lite bitter kompis känner jag... kommer kännas extra jobbigt om det är negativt denna månad..!
  • hundenhubbe
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-12 08:19:16 följande:

Tycker verkligen det ser ut som en plus! :D
  • hundenhubbe

Vill bara tillägga att jag absolut inte blir bitter på alla plus här inne, på något vis ger dom plussen än Lycka och hopp för att man vet hur mycket alla försöker. Konstigt dedär? XD aja! De blir ju när det blir, vi har två fina barn och borde ju inte ha något problem att få till en tredje då vi fortfarande är unga och inget har ändrats och vi har ju blivit gravida denna gång men missfall så nog ska de gå igen! Har egentligen ingen broska men ni vet hur de är, man vill så gärna att man stressar upp sig i onödan :p

Svar på tråden BIM December 2019