BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Dagens test. Idag tyckte jag att jag såg tydligare än igår.
Har ett digitalt hemma men det är inte lika känsligt som detta test. Tar nog det imorgon då jag ska på julbord på lördag. Attans hur ska man kunna hålla det hemligt då jag alltid dricker vin med dessa personer haha (vi är 6 personer och 2 av dessa är min sambos föräldrar) vill berätta för dem tidigt men kanske inte just där och då
En fråga om tempning...
När jag tar tempen i höger sida under tungan hade jag 36.81 och vänster sida under tungan 36.91... vilken temp ska man lita på??
Har ett digitalt hemma men det är inte lika känsligt som detta test. Tar nog det imorgon då jag ska på julbord på lördag. Attans hur ska man kunna hålla det hemligt då jag alltid dricker vin med dessa personer haha (vi är 6 personer och 2 av dessa är min sambos föräldrar) vill berätta för dem tidigt men kanske inte just där och då
Har väldigt ömma bröstvårtor just nu, är det samma som ömma bröst? Har inte haft det de två tidigare månaderna, men skulle lika gärna kunna vara inför mens.
Jag anar ett streck, testa att köpa ett digitalt? Jag håller tummarna!!
Känner mig lite bitter idag så måste skriva av mig! Min kompis skrev nu att hon fick positivt graviditetstest nu på morgonen... Första försöket efter att hon tagit av plåstret! Hon vet att vi försöker för hon bestämde typ ja förra månaden att dom ville haka på för dom vill med ha och att vara ledig tillsammans vore så kul. Men nu vart hon gravid på första och jag är inne på sjätte försöket med ägglossnignsstickor och tjorv. Så glad för deras skull att det gick så fort men väldigt bitter över min egen situation :( hoppas hoppas det tog sig denna månaden, nu hoppas man ju mer än någonsin..... ursäkta långt inlägg. Men dålig morgon :(
Känner mig lite bitter idag så måste skriva av mig! Min kompis skrev nu att hon fick positivt graviditetstest nu på morgonen... Första försöket efter att hon tagit av plåstret! Hon vet att vi försöker för hon bestämde typ ja förra månaden att dom ville haka på för dom vill med ha och att vara ledig tillsammans vore så kul. Men nu vart hon gravid på första och jag är inne på sjätte försöket med ägglossnignsstickor och tjorv. Så glad för deras skull att det gick så fort men väldigt bitter över min egen situation :( hoppas hoppas det tog sig denna månaden, nu hoppas man ju mer än någonsin..... ursäkta långt inlägg. Men dålig morgon :(
Usch vad jobbig situation.. Klart man är glad för andra men svårt att se förbi sin egen situation. Man vill ju så satans gärna och man kämpar. Svårt att vara riktigt så glad som det förväntas av en när folk "glider in" och träffar rätt på första försöket. Håller tummarna för dig! Snart är det er tur oxkså!
Vill bara tillägga att jag absolut inte blir bitter på alla plus här inne, på något vis ger dom plussen än Lycka och hopp för att man vet hur mycket alla försöker. Konstigt dedär? XD aja! De blir ju när det blir, vi har två fina barn och borde ju inte ha något problem att få till en tredje då vi fortfarande är unga och inget har ändrats och vi har ju blivit gravida denna gång men missfall så nog ska de gå igen! Har egentligen ingen broska men ni vet hur de är, man vill så gärna att man stressar upp sig i onödan :p