• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Anonym (Hoppaspå2020)

Hej alla!

Hoppar in här trots att jag inte vet när jag har bim, slutade med p-piller i början på dec, då jag ätit minipiller så har jag för det mesta hoppat över min mens och fick sen en pytte lite blödning som höll i sig i två dagar efter ja slutade. Så vet inte alls om allt kommit igång men väntar antagligen på en riktig mens men hoppas på ett plus innan dec är slut:)

• Hoppas96
    MsSuzyLee skrev 2019-12-11 17:08:13 följande:

Nej vad tråkigt..! Hände mig förra månaden och det va inte kul :( försökte tänka att det ändå är bra att veta att vi KAN bli gravida. Och att tidiga mf är jättevanliga och att många säger att det är vanligt att man blir gravid snabbt igen.

Men just när det händer känns det svart. Och tomt.

Ja det var bra tänkt! Tack för peppen. Hur har det gått för dig nu?
  • hundenhubbe
    Anonym (Äckelvarning) skrev 2019-12-11 16:12:57 följande:

Jag har använt mig utav äl stickor också, vet dock inte om de är bra. Kallas "test bankens ägglossningstest". Köpta väldigt billigt på tradera. Har inte fått starta streck med dom iaf.. Har även haft mensvärk. Men men.. Vi har ju sexat som vanligt iaf.

Men då är det säkert precis innan äl! :) jag har såna där nu och antar att ägglossningen är över! Kan ju inte veta exakt få jag faila med stickorna men appen säger det är +1 Och jag har såna flytningar så antar att det är förbi?
  • Tjoppa12

Hur vanligt kan det vara med spökstreck på två olika tester samma dag, ett på morgon och ett på eftermiddagen? Skulle vara så typiskt mig i så fall, jag och min tur

Alltså olika märken, clearblue och graviditetskollen

• Rosahimmel86

Jag har känt av en "huggande" och "dragande" känsla hela dagen nere på vänster sida vid livmodern. Jag har inte BIM förrän nästa vecka så nu håller jag tummarna för att det är ägget som har fastnat :)

• hundenhubbe
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-11 18:48:27 följande:

Detta är säkert ett falskt plus om det är vanligt :) men ska testa på morgonurin imorgon :)

Spännande!! Hoppas det är starkare då :D
  • hundenhubbe
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-11 18:48:27 följande:

Detta är säkert ett falskt plus om det är vanligt :) men ska testa på morgonurin imorgon :)

Spännande!! Hoppas det är starkare då :D
  • Rosahimmel86

Jag har känt av en "huggande" och "dragande" känsla hela dagen nere på vänster sida vid livmodern. Jag har inte BIM förrän nästa vecka så nu håller jag tummarna för att det är ägget som har fastnat :)

• Rosahimmel86

• Nataliaaa91

Någon här inne som använder ovitrelle? Vi har försökt ett tag på naturlig väg men utan resultat så denna månaden såg min gyn att jag hade en äggblåsa på 20mm och fick ovitrlle, tog den 25e nov. Så fick ägglossning nån gång mellan 25-27 nov. Har en extrem oregelbunden mens så vet inte när mensen ska komma. Men det sägs att den ska komma efter 14 dagar om man tar ovitrelle så skulle då ha fått mens den 9de december enligt den. Men ingen mens ännu och fortfarande inget positiv :(

Svar på tråden BIM December 2019