BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Jag har de :D
Tror plus!! Cb early? Jag är sugen på att ta ett imorgon men tror jag ska hålla mig till på fredag!
Om jag har bim 22a. Räknas jag va på bim-5 eller-6 idag då?
Vad spännande!! Har du känt av några symptom redan eller det kanske är för tidigt! Hoppas ????
Om jag har bim 22a. Räknas jag va på bim-5 eller-6 idag då?
Ja! Hade min förra mens 25 nov, och BIM 23 dec så trodde inte jag skulle se något. Testade med ?vanlig? sticka igår som inte visade något alls
Huvudvärk, konstig typ mensvärk? Sjukdomskänsla i kroppen, trött, magen är typ i obalans och flytningar . Men in ju lika gärna vara något hel annat! Har inte ömma bröst vilket känns konstigt? Brukar ha de in för varje äl gravid eller inte? Dom känns ingenting. Så är säkert inget :( dudå? När tänker du testa? Jag vill imorgon men har bara ett test hemma och vet inte när dom jag beställde kommer....!
Äl +9 idag .. Någon som ska testa imorgon? :)
Ja allt sådant kan ju vara olika! Men gud vad spännande det är och väntan känns oändlig just nu. Tror du att det eventuellt skulle kunna ge utslag redan imorgon om du testar? Du får uppdsteta här så fort du tagit testet oavsett vad utfallet blir. Hoppas de du beställde kommer snabbt :)
Jag tänkte nog testa på fredagsmorgon först.. Men har några sådana billiga stickor hemma så kanske gör ett första test imorgon redan! Men det är ju bim-6... känns otroligt om det skulle visa sig så tidigt!
Sist jag var gravid visade det väldigt svagt men tydligt på äl+9 (bim-6) så tänker att de kan göra de nu med xD får se hur jag gör! Är nervös också för att det inte ska visa något och man blir så besviken... just att brösten inte ömmar känns inte bra! Orkar inte ens fler negativa så kanske håller mig mkt närmare men man är ju testnarkoman xD uppdatera du med!!! Hoppas vi får fina plus :D