BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Gjorde ett CB tidig detektion igår och fick (svagt) positivt. Dock var min mamma och syster osäker på om det verkligen var positivt.
Idag (eller ja.. mitt i natten då jag inte kunde sova) testade jag med RFSU sticka (med vanlig känslighet) och fick svagt på den med (vecka 3+2 idag). Var så inställd på helt blankt eftersom strecket på testa tidigt igår var så svagt. Med tanke på att det är så tidigt så förstår jag ju att något kan hända och jag har haft ont i magen som stark mensvärk till och från i någon vecka nu, men kanske vågar jag hoppas att det är något i magen som gror :)
??
Hej på er^^
Dyker in här om det är okej:)
Har bim imorgon.
Köpte apotekets två pack gravtest och de visade svagt igår och aningens starkare idag.
De borde vara nåt då va?
Lägger in En bild på morgonens test.
Ska göra ett till på lördag så hormonet får öka i lugn och ro on det är någon son flyttat in :)
Jag håller tummarna stenhårt och hoppas de ökar mer :D
Ja det borde vara plus :) kul!
Där kom mensen :( skengravid bara
Ja och det är samma karl och vilyckades ju för någon månad sen så de borde ju ta sig någon gång :)Ja jag tror de! Bli besviken julaftons morgon känns inte jul. Jag fick test av min kompis idag, såna där billiga så ska testa from imorgon och fram till bim. Fast det kanske är för tidigt! Känns bättre på något vis än att gå runt och fundera på det! Skulle jag inte lyckas denna månad blir de att jobba på att sluta stressa!
Ja det gäller nog att försöka slappna av också... stress är ju aldrig bra! Skriv ett inlägg imorgon och uppdatera hur det går med testet, är så nyfiken :)
Jag har väldigt mycket molande värk i magen idag.... känns lite bak mot ryggen. Hoppas att det är ett tecken!
Så dum jag känner mig just nu! Jag hade inte tänkt testa mig förrän tidigast till helgen (BIM på söndag eller måndag tror jag). Men så har jag konstant molvärk/?mensvärk? som strålar ut i benen och jag känner mig superkänslig. Och nu ikväll när jag sitter och jobbar alldeles försent och börjar grubbla för mycket fick jag plötsligt en impuls. Så jag testade med CB digital. Inte gravid enligt testet. Såklart! Det är ju för tidigt. Kunde jag inte ha väntat till imorgon i alla fall!? Suck. Nu behöver jag köpa fler tester, haha! Någon som känner igen sig i detta?
Hur har det gått för dig? Tog du ett test nu på morgonen? Är så nyfiken att jag spricker här!!!!
Vad söt du är <3 ska Vi testa ihop imorgon? XD jag är dock bara äl+9 men nu när jag har så många billiga kör jag på och verkligen hoppas de dyker upp ett streck! Har dock aldrig haft dessa billiga så vet inte när dom ska ge utslag? Hoppas predictor early som jag beställde för ett tag sen kommer till på fredag! Dom litar jag på xD
Äl +10 idag. Blanka test imorse :( ger upp hoppet om att det tagit sig den månad, fan också ;(
Mensen kommer imorgon eller fredag. Usch vad deppigt.