BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Tack så mkt :)
När har du bim? Kanske frågar redan:/
Jo jag har cb hemma ;)
På torsdag :) Har plussat på ÄL +9 /10 med mina tre andra barn så det är väl därför det känns nedslående nu..
Bim lör eller sön. Är detta spök?
De borde pratas mer om stress och graviditet för att hitta nya sätt att stressa ner.. jag trodde att det var jag som kände mest press men insåg snabbt hur stressad min man också var och hur nedstämd han blev när testen visade negativt. Nu har vi liksom fått en ny energi till våran relation trots att vi alltid varit sammansvetsade kring allt. Plusset denna gång var nog ännu häftigare än första för det gick på första försöket. Nu har vi fått lov å ?kämpa? lite mer å de krävs en stark relation för det!
Kan vara den första som säger det! Roligt att höra, hoppas våra syner stämmer hihi
Jag ser :D
Ja det tar verkligen upp hela ens liv. Men tillslut brukar det lösa sig, även om det tar längre tid för vissa än för andra. Och du har ju lyckats innan :) håller tummarna!
Det har du faktiskt rätt i. Kanske smart att inte testa på julafton.... Då kommer kanske mensen ändå om vi har otur och bara de i sig är ju jobbigt nog :(
Jag ska också testa på fredag! Kanske till och med vågar testa med en sådan sticka på torsdag. Kommer ha svårt att hålla mig.
Kan vara den första som säger det! Roligt att höra, hoppas våra syner stämmer hihi
Fortfarande ingen mens , är.på bim+2 och testen har tagit slut. Idag tog jag dock ett äl-test som visade tvärnegativt. Den här månaden gick nog inge vidare ändå :( tog digitalt i förrgår tror jag som visade såklart neg