BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Aldrig fått de! Tror det är ovanligt? Det värsta är att man vill inte ta ett negativt på julafton.. därför jag lätt ska testa innan bim. Men vågar ändå inte. Äl+10 på fredag och visar inte resten något då så är det negativt! Så jag tror jag väntar till dess, blir besviken då isåfall och laddar om för jul sen!
Tror du räknar idag och fram till dagen innan bim eftersom att den räknas som mensdag 1. Så du bör vara på bim -5 :) När tänker du testa?
Dedär har jag faktiskt hört mkt! Lika så att dom som tillslut fått godkänt att få hjälp blir gravid då för dom släpper allt! Jag tror att vi inte blivit gravida pga stress, men då främst från mig då sambon verkligen kör: de blir när det blir. Egentligen har jag ingen anledning att stressa!! Har 2 fina barn och den tredje blir isåfall en fin bonus och de spelar ingen roll när den kommer, men trots detta stressar man upp sig? Blir så less på mig själv!
Du får kanske hålla dig någon dag till :) Testa imorgon eller på torsdag kanske! Om du har flera sådana billiga tester så skulle jag testat varje dag! haha. Det är så svårt när man är så nyfiken. Men du närmar dig verkligen din bim nu. Ser fram emot att höra hur det går för dig!
Haha ja jag har blivit ngn sorts missbrukare va gäller tester. Känns hemskt :D
Jo jag kommer testa fram till helgen men man e ju så nojig när d kommer till tester man aldrig tidigare använt. Men men... Tror inte d blev ngt denna månad. Har inte märkt av ngn äl varken på smärta eller flytningar. Dock sjukt mkt vita geggiga flytningar idag. Men annars har jag haft som lotion sen 7e typ. Känner mkt jag inte ens känt förut men d kan ju va ngt helt annat.
Det är ju otroligt psykiskt påfrestande. Så pass att jag och min man denna gång bestämde efter 7 månaders försök att ?ge upp? ett tag. Vi blev så ledsna varje månad att det drog ner oss å stressen kring ÄL å BIM blev för mycket. När jag ?gav upp? så blev jag ironiskt nog gravid, troligtvis en tillfällighet men det säger ändå mycket hur psykiska måendet hänger ihop med det kroppsliga. Stress är förödande för graviditet. Jag vet att det inte är någon tröst för alla säger så å de låter så enkelt men kanske pausa en-två månader för att slippa pressen å tänka att man vilar kroppen dessa månader <3
På torsdag :) Har plussat på ÄL +9 /10 med mina tre andra barn så det är väl därför det känns nedslående nu..
Ja väntan är hemsk..! Jag ska verkligen försöka sluta med dehär nu! Kommer inte på någon annan anledning att sömnen rubbas. Och jag tänker på de konstant så blir typ helt hjärntrött. Som du säger, man försöker försöker och gör allt "rätt" men ändå blir det fel... tröttsamt
Håller verkligen tummarna för dig. Man vet aldrig! Invänta mensen och om den är sen och fortfarande inget utslag på testerna kanske du ska köpa cb?