BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Åh.. fick bara tag på RFSUs vanliga. Får vänta till på onsdag..
Lyckades bara hålla mig tre timmar. Kan väl ana en skugga men det är nog mest önsketänkande..
Spekulerandet fortsätter..
Sorry hörni, jag förstår att det här mest är intressant för mig. Och är jag gravid så kommer jag få veta så småningom..
Sorry hörni, jag förstår att det här mest är intressant för mig. Och är jag gravid så kommer jag få veta så småningom..
Hej alla!
HEJJA alla ni som kämpar på och grattis till er som plussat :)
Jag och min sambo försöker bli gravida. Första gången för mig och min sambo har en dotter sen innan. Känslan av att något är fel på mig kommer som en våg över mig varje gång mensen kommer på besök :/ ska enligt min app ha mens den 22/2. Hoppas verkligen att det kommer gå denna gång. Kör på med ÄL stickor och denna gång har jag inte fått något tydligt streck. :/
Är 6: e försöker nu.
Tycker d ser hoppfullt ut :)
Spännande! Hoppas att det ökar, ser ngt svagt!
Såhär såg det ut nu på fm, jämfört med morgonens så är rfsu redan starkare.. Är mest i chock över att ha plussat redan på äl+9.
Dock gav cb digitalt "inte gravid" i samma urin, är det någon som vet om de är segare?