• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Freya18
    Melanes skrev 2020-02-09 18:59:57 följande:

Hej!

En till här som hoppas på plus, ägglossning för 7 dagar sen och BIM om 9 dagar. Sist jag var gravid blev det negativt BIM -3 men positivt dagen efter så jag tror att jag ska försöka vänta lite med att testa. Men det är ju så svårt att låta bli också... Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen om jag plussar

Hej! Jag hade också ägglossning i söndags. Jag har BIM om 6 dagar. Brukar få spotting 1-2 dagar innan, så ingen ide att jag testar för tidigt. Lika bra att vänta för min del. Känner inte av några symptom heller..

Upplever du några symptom eller annorlunda känningar?
  • Fnattilur
    Melanes skrev 2020-02-09 18:59:57 följande:

Hej!

En till här som hoppas på plus, ägglossning för 7 dagar sen och BIM om 9 dagar. Sist jag var gravid blev det negativt BIM -3 men positivt dagen efter så jag tror att jag ska försöka vänta lite med att testa. Men det är ju så svårt att låta bli också... Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen om jag plussar

Hur känsligt test hade du då? :)
  • Melanes
    Sofieelises skrev 2020-02-09 19:24:49 följande:

Spännande!! :) klart att du ska vara med, det är bara att höra av sig till mig här på familjeliv (privat meddelande) så fixar vi det :) håller tummarna!

Tack så mycket och håller tummarna för dig med! Hör av mig om det går vägen :)
    Freya18 skrev 2020-02-09 19:26:21 följande:

Hej! Jag hade också ägglossning i söndags. Jag har BIM om 6 dagar. Brukar få spotting 1-2 dagar innan, så ingen ide att jag testar för tidigt. Lika bra att vänta för min del. Känner inte av några symptom heller..

Upplever du några symptom eller annorlunda känningar?

Ja man blir ju så besviken av negativa test så ska försöka hålla mig jag med. Nja jag känner mig varm och lite svullna bröst men det kan vara inbillning också, vill så gärna vara gravid att kroppen säkert kan spela mig ett spratt. Håller tummarna att du får ett plus snart :)
  • Gnusmas

Hur långt innan ägglossningen börjar ni märka av ägglossningflytningar, känner ni något mer?

• Loea
    Gnusmas skrev 2020-02-09 20:41:08 följande:

Hur långt innan ägglossningen börjar ni märka av ägglossningflytningar, känner ni något mer?

Det är nog väldigt olika men denna gången fick jag det typ en vecka innan det väl gav utslag på stickor :)
  • Bellsss
    Fnattilur skrev 2020-02-09 20:26:57 följande:

Jag plussade äl+8 med predictor early och på äl+9 med CB digitalt på äl+10 visade i stort sett alla tester positivt för mig men det kan vara väldigt olika :)
  • Gnusmas
    Loea skrev 2020-02-09 20:58:09 följande:

Det är nog väldigt olika men denna gången fick jag det typ en vecka innan det väl gav utslag på stickor :)

Ok. Jag brukar få det så att jag märker av det bara någon dag eller två innan ägglossningen. Men kanske blir annorlunda denna gången då.
  • Bäbävitalamm
    Gnusmas skrev 2020-02-09 20:41:08 följande:

Denna gång 6 dagar innan äl, förra månaden 7 dagar innan. Så runt en vecka :)
  • Gnusmas

Happ! Ägglossning här nu! Värk som bara den! Då hade jag tolkat flytningarna rätt! 11 dagar efter mensens första dag! Med en lutealfas på 10 dagar blir det en otroligt kort cykel denna månad! Aldrig hänt tidigare. Brukar ha ägglossning på dag 16-18 för att få mens på dag 26-28. Någon som vet om hinnan i livmodern verkligen hinner byggas upp på så kort tid? Var ju bara tre dagar sedan mensen tog slut!

BIM 20/2, samma dag som jag har tid till gyn för att kolla upp varför min cykel gått bananas...

Hur går det för er andra?

• Melanes
    Fnattilur skrev 2020-02-09 20:26:57 följande:

Då testade jag med cb early, vet inte hur känsligt det är. Kunde inte hålla mig så testade med cb early idag på BIM -8 men det var negativt. Så nu ska jag försöka hålla mig några dagar till. Hatar negativa test :(
Svar på tråden BIM Februari 2020