BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Hej!
En till här som hoppas på plus, ägglossning för 7 dagar sen och BIM om 9 dagar. Sist jag var gravid blev det negativt BIM -3 men positivt dagen efter så jag tror att jag ska försöka vänta lite med att testa. Men det är ju så svårt att låta bli också... Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen om jag plussar
Hej!
En till här som hoppas på plus, ägglossning för 7 dagar sen och BIM om 9 dagar. Sist jag var gravid blev det negativt BIM -3 men positivt dagen efter så jag tror att jag ska försöka vänta lite med att testa. Men det är ju så svårt att låta bli också... Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen om jag plussar
Spännande!! :) klart att du ska vara med, det är bara att höra av sig till mig här på familjeliv (privat meddelande) så fixar vi det :) håller tummarna!
Hej! Jag hade också ägglossning i söndags. Jag har BIM om 6 dagar. Brukar få spotting 1-2 dagar innan, så ingen ide att jag testar för tidigt. Lika bra att vänta för min del. Känner inte av några symptom heller..
Upplever du några symptom eller annorlunda känningar?
Hur långt innan ägglossningen börjar ni märka av ägglossningflytningar, känner ni något mer?
Hur långt innan ägglossningen börjar ni märka av ägglossningflytningar, känner ni något mer?
Hur känsligt test hade du då? :)
Det är nog väldigt olika men denna gången fick jag det typ en vecka innan det väl gav utslag på stickor :)
Happ! Ägglossning här nu! Värk som bara den! Då hade jag tolkat flytningarna rätt! 11 dagar efter mensens första dag! Med en lutealfas på 10 dagar blir det en otroligt kort cykel denna månad! Aldrig hänt tidigare. Brukar ha ägglossning på dag 16-18 för att få mens på dag 26-28. Någon som vet om hinnan i livmodern verkligen hinner byggas upp på så kort tid? Var ju bara tre dagar sedan mensen tog slut!
BIM 20/2, samma dag som jag har tid till gyn för att kolla upp varför min cykel gått bananas...
Hur går det för er andra?
Hur känsligt test hade du då? :)