BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Åh, grattis!
Ska man kanske våga tro på detta nu?! Fick precis detta fina tydliga plus nu på morgonen. :D
Enda symtom jag märkt av är ömma bröst sedan en vecka tillbaka och trötthet. Jag har lagt mig i sängen efter jobbet de senaste dagarna och vilat och sedan nästan somnat vid 18-tiden i soffan.
Ska för säkerhets skull köpa ett digitalt idag.
Trodde jag skulle ha BIM 21/2 (och ÄL igår), men inga spår av ÄL på testerna igår Känns som om tiden går SÅ sakta när man bara går och väntar på ett positivt test...
Jag har testat sedan typ två dagar efter senaste mensen tog slut (tog slut 29/1) och tycker mig ha fått högst utslag på eftermiddagarna, men aldrig såpass starka streck att de säger att jag peakat. Jag och min pojkvän har haft sex i princip varannan dag sedan mensen tog slut (förut en gång då det var en dag extra emellan), så även om jag missat min peak på testerna borde vi väl kunna ha prickat ägglossningen om den redan har varit?
Hur ofta tar ni ÄL-tester?
BTW! Jag fick en sååå konstig typ av akut smärta i magen igår. Som ett hugg på ett sätt jag aldrig känt förut. Kan det vara att jag kände ett ägg fästa? *Önsketänk*
Herreguuuuud - JAG ÄR GRAVID!!!!! Sjunde försöket, kan inte fatta det, helt overkligt!!
Tog en rfsu sticka igår på äl+8 som blev svaaagt positiv. Vågade inte ens hoppas. Idag syns det ett ljusrosa streck utan problem, och även cb är positivt!! Det känns heeeelt overkligt. ÄL+9 idag, aldrig plussat så tidigt innan.
Ska bekräfta med digitala imorgon men var bara tvungen att få ropa ut det någonstans!!
(Lägger ut bilderna fast att jag vet att det kommer synas SÅ dåligt här.. Men det är verkligen svaga plus!!)
Ska man kanske våga tro på detta nu?! Fick precis detta fina tydliga plus nu på morgonen. :D
Enda symtom jag märkt av är ömma bröst sedan en vecka tillbaka och trötthet. Jag har lagt mig i sängen efter jobbet de senaste dagarna och vilat och sedan nästan somnat vid 18-tiden i soffan.
Ska för säkerhets skull köpa ett digitalt idag.
Herreguuuuud - JAG ÄR GRAVID!!!!! Sjunde försöket, kan inte fatta det, helt overkligt!!
Tog en rfsu sticka igår på äl+8 som blev svaaagt positiv. Vågade inte ens hoppas. Idag syns det ett ljusrosa streck utan problem, och även cb är positivt!! Det känns heeeelt overkligt. ÄL+9 idag, aldrig plussat så tidigt innan.
Ska bekräfta med digitala imorgon men var bara tvungen att få ropa ut det någonstans!!
(Lägger ut bilderna fast att jag vet att det kommer synas SÅ dåligt här.. Men det är verkligen svaga plus!!)
Och dessutom galet sugen på att testa själv nu, speciellt med tanke på att vi haft samma symptom.. iiih!
Jaaaa det förstår jag, testa!! Så roligt om du vore gravid nu du också :D
Grattis alla som plussat! :D
Jag är på bim+4 utan mens, testade neg +2 så är inte gravid. Det konstiga är, mina bröstvårtor som alltid gör ont innan mens (och som har gjort ont i typ en vecka) nu inte gör ont längre, trots att mensen inte kommit. Så irriterande att kroppen ska krångla!!
Jaaaa det förstår jag, testa!! Så roligt om du vore gravid nu du också :D
Åh.. fick bara tag på RFSUs vanliga. Får vänta till på onsdag..