• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • JZäta

Tror de är kört för mig.. Kommer smått rosa fortfarande.. sen igår. Tidig mens säkert...

• SofieKristin

Vad tror ni om d här?

Vet inte vart jag är i cykeln då jag fick MA i mitten av januari (v 13).Har dock fått helt blankt på gravtest ca 3,5v efter det och även pluss på äl test efter det.

Fick så bekant ?dragande?/molande känsla i livmodern i går kväll och idag så jag blev lite fundersam

• SofieKristin

Vad tror ni om d här?

Vet inte vart jag är i cykeln då jag fick MA i mitten av januari (v 13).Har dock fått helt blankt på gravtest ca 3,5v efter det och även pluss på äl test efter det.

Fick så bekant ?dragande?/molande känsla i livmodern i går kväll och idag så jag blev lite fundersam.

• Charlottemarianne

Hade ägglossning runt 26-28 februari. Har regelbunden menscykel. Men nu är mensen sen och inga tecken på att komma. Testen visar negativt. Hur lång tid kan det ta innan testet visar positivt om man är gravid?

• Misken

Grattis till alla som plussat! <3

Stannar som sakt kvar här i.o.m. att jag har nästa BIM 29/3. Är rätt ny med ägglossningstester och idag tror jag att strecken tydde på positivt. Hur snabbt försvinner positivet? Idag kl 12 lika starka sträck (teststräcket kanske aningen ljusare) och nu kl 20 var det redan betydligt svagare.. Irriterar så när man inte kan lägga bild. Men vad tror ni, kan det varit positivt? Är på cykeldag 13 / 27 och har tydliga ägglossningssymptom.

• Ajjj

Hej gruppen, jag hoppar in här mitt i månaden!

Hittade ej ÄL listan men har iallafall BIM 16/3.

Är de några fler som har BIM nu strax? Vilka symtomer har ni?

• JZäta
    Ajjj skrev 2020-03-14 19:32:37 följande:

BIM 17.

Ömma bröst. Mensvärk. Och vad jag hoppas är nidbödning
  • Jojjo87

Hej!

Bim 19/3 känner mig mest VÄLDIGT pmsig. ( stackars sambon)

Sj då? :)
  • Oktoberr

Jag har också bim 16/3. Jag har dock 0 symptom, inte ens det jag brukar ha innan mens, inga ömma bröst eller något ???? Själv då?
  • Anonym (Swich)
    JZäta skrev 2020-03-14 19:33:54 följande:

BIM 17.

Ömma bröst. Mensvärk. Och vad jag hoppas är nidbödning

BIM 19/3

Har inte känt något på ett par dagar. Men för en timme sen kom molvärken.
Svar på tråden BIM mars 2020