• Anonym (Varför tjugo år yngre?)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Varför har 40 åriga singelmän på datingsite önskad preferens på tjej så lågt som 22 år ?

• Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
  • Anonym (suck)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 11:28:18 följande:

Hört att många män tänder på så unga tjejer som 16 år och kanske yngre till och med. (Ca. 50% av alla män typ) De är hebefiler eller vad de heter

Oavsett vad man vill kalla det så är det full naturligt för både män och kvinnor att tycka yngre är attraktiva (OBS! attraktivt behöver inte betyda att man vill leva med personen resten av sitt liv).

Det finns massor med forskning på vad människor tycker är attraktivt rent instinktivt, man har låtit folk kolla på bilder på random okända människor och utgått från kroppsliga rektioner (puls och pupiller) istället för vad folk säger (folk säger inte alltid vad de tycker utan rätt ofta vad de tror är korrekt). Och ja faktisk är unga människor mer attraktiva helt enkelt för att det mesta av vår attraktion bygger på fortplantning och unga människor har oftast friskare kroppar
  • Anonym (suck)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 11:45:21 följande:
    Alla med hebefil gener borde bli aborterade bort från jordens yta
    Du verkar inte ha en aning om hur naturen och gener fungerar. Läs på innan du yttra dig om gener.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Li) skrev 2020-03-12 11:48:56 följande:
    Förstår inte heller hysterin i denna tråd. Så länge alla inblandade är vuxna och samtycker så får väl folk ligga med vilka de vill.
    Nja, det finns trotts lagar och åldersgränser. Det handlar inte bara om vad alla vill utan även om vad som är lämpligt. Eller menar du att det är ok om Arne 60 drar över Lisa 12 bara för att båda vill det?
  • Anonym (Li)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 12:25:53 följande:

Nja, det finns trotts lagar och åldersgränser. Det handlar inte bara om vad alla vill utan även om vad som är lämpligt. Eller menar du att det är ok om Arne 60 drar över Lisa 12 bara för att båda vill det?

Nu läste du slarvigt.
  • Anonym (Old)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 12:25:53 följande:
    Män som önskar tjugo år yngre tjej, är titeln på den här tråden.
    Arne, 60 år, är 48 år äldre.
    Jag tror inte att Arne tänder på småbarn.
    Om kvinnan hade varit 20 år yngre, 40 år, då hade Arne tänt på alla cylindrar.
  • Wagner

Det är helt lagligt att spänna på kvinnor som är +15 år.

Det är också helt lagligt att bli kåt på barn. Finns säkert många som blir det, men som aldrig förverkligar det i praktiken.

Så finns det då de som faktiskt gör det, alltså omsätter denna sin läggning i praktiken. Då begår de lagbrott och riskeras att dömas för det.

• Anonym (Old)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-12 12:40:14 följande:
    Män som önskar tjugo år yngre tjej, är titeln på den här tråden.
    Arne, 60 år, är 48 år äldre.
    Jag tror inte att Arne tänder på småbarn.
    Om kvinnan hade varit 20 år yngre, 40 år, då hade Arne tänt på alla cylindrar.
    Jag tror heller inte att Lisa 12, vill. Spola fram några år, när hon är 18-19, då är det mer sannolikt att hon vill.
  • Anonym (Old)
    Wagner skrev 2020-03-12 12:48:17 följande:

Det är helt lagligt att spänna på kvinnor som är +15 år.

Det är också helt lagligt att bli kåt på barn. Finns säkert många som blir det, men som aldrig förverkligar det i praktiken.

Så finns det då de som faktiskt gör det, alltså omsätter denna sin läggning i praktiken. Då begår de lagbrott och riskeras att dömas för det.

Tycker det är hemskt med dom som blir kåta på träd.
    Träden kan bara stå där, hjälplösa, och ta emot.
    Gråter
  • Anonym (suck)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-12 12:49:38 följande:
    Jag tror heller inte att Lisa 12, vill. Spola fram några år, när hon är 18-19, då är det mer sannolikt att hon vill.
    Det tror jag för barn är oskyldiga och lättmanipulerade. Det är just av den anledningen man försöker skydda dem med lagar. Men det motsäger fortfarande ditt påstående att det är baaaara om båda vill som spelar roll.
  • Anonym (Old)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 12:57:47 följande:
    Det tror jag för barn är oskyldiga och lättmanipulerade. Det är just av den anledningen man försöker skydda dem med lagar. Men det motsäger fortfarande ditt påstående att det är baaaara om båda vill som spelar roll.
    Jag tycker det är helt ok om två vuxna människor vill ha sex med varandra.
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?