• Anonym (Varför tjugo år yngre?)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Varför har 40 åriga singelmän på datingsite önskad preferens på tjej så lågt som 22 år ?

• Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-12 16:01:17 följande:

Det finns fler kvinnor i den här världen, än du och dina vänner.

Vi män över 40 tycker inte heller det är motbjudande när kvinnor runt 20 tänder på män i vår ålder.

Jag och mina vänner, kollegor, ha alla kvinnor jag träffat, har exakt samma erfarenhet. Och vi är lååångt ifrån ensamma!
  • Anonym (Li)

Och så finns det ju vi som gillar gubbar, utan att för den sakens skull vara trasiga. I mitt förhållande är det nog jag som förverkligar fantasier snarare än tvärtom. Och jag är väldigt nöjd med det.

• Bjoer
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 11:45:21 följande:
    Alla med hebefil gener borde bli aborterade bort från jordens yta
    Viktigare att prioritera särskrivare, tycker jag.
  • KKarate
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 16:21:15 följande:
    Håller med, även unga killar tycker det är tragiskt med gubbar som raggar på unga tjejer. Jag och mina vänner tyckte iaf det när gubbar raggade på våra tjejkompisar.
    Ja för ålder är något extremt viktigt när man dejtar. ... Zzzzzz. Gäsp.

Skitviktigt. Jag har döttrar och skulle dessa dejta 20 år äldre män skulle jag inte alls ha något emot det sålänge det är kvalité på männen. Mitt krav på dem är att de ska skaffa kvalitativa män och de är helt införstådda med det.

Ni andra får göra med era barn som ni känner passar er. Bryr mig inte.
  • Anonym (suck)
    KKarate skrev 2020-03-13 13:11:08 följande:
    Ja för ålder är något extremt viktigt när man dejtar. ... Zzzzzz. Gäsp.

Skitviktigt. Jag har döttrar och skulle dessa dejta 20 år äldre män skulle jag inte alls ha något emot det sålänge det är kvalité på männen. Mitt krav på dem är att de ska skaffa kvalitativa män och de är helt införstådda med det.

Ni andra får göra med era barn som ni känner passar er. Bryr mig inte.
    Om du dejtar en 30-60 åring nej, om du dejtar någon som precis gått ut grundskolan ja då spelar ålder jävligt stor roll.

Hört talas om, kognitiv dissonans? Surt sa räven fabeln? 
  • Anonym (Old)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-13 13:35:28 följande:
    Om du dejtar en 30-60 åring nej, om du dejtar någon som precis gått ut grundskolan ja då spelar ålder jävligt stor roll.

Hört talas om, kognitiv dissonans? Surt sa räven fabeln? 
    Så länge man är minst 30 är det ok, annars har man precis gått ur grundskolan Förvånad

Är detta Twilight Zone?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-13 15:08:09 följande:
    Så länge man är minst 30 är det ok, annars har man precis gått ur grundskolan FörvånadÄr detta Twilight Zone?
    Ja, när man ser hur vissa "vuxna" män resonerar när det pirrar till i kallingarna så får man helt klart twilight vibbar Flört
  • Sigge62
    smulpaj01 skrev 2020-03-12 15:54:15 följande:
    Vilket enbart är en fantasi för gamla gubbar, om det inte är kändisar eller extremt rika eller snygga män.

Varken jag eller någon av mina vänner uppskattade uppmärksamheten man fick från 20+ äldre män när vi var 16-24. Tvärtom var det enbart äckligt och motbjudande. Jag såg det som att dessa män måste ha nån störning om de på riktigt tror att de skulle ha en chans.

Jag tycker även det är väldigt konstigt när män runt 20 raggar hårt på mig nu när jag är 40+. Fast ser det inte som motbjudande nu då jag är äldre och mer livserfaren.
    Nja du så enkelt är det inte jag har faktiskt blivit ???????uppraggad ????? många ggr av yngre tjejer kan beror på att jag ser betydligt yngre ut än jag är då jag har jobbat som brandman i 28år och hållit mig i form men nog tusan raggar unga tjejer på äldre också.
  • Anonym (Jag vet varför :))

Jag vet varför. För att det är jobbigt att vara gammal gubbe. Då känns det lindrande för sin egen ålderskris att hon är ung, eller så förvärrar det den som det gjorde för mig.

Jag sökte efter något, min egen ungdom kanske? Eller bara gubbsjuka. Men hon var snygg, snäll, ung och ville av någon anledning ha en gammal snuskgubbe som inte ens är rik. Några år där jag gick som på moln och mådde skitbra i relationen. Sen ville hon ha barn. Barn? För helskotta jag har ju redan barn, nästan vuxna barn. Det kom liksom ikapp det där. Verkligheten. Jag är en gammal gubbe, hon är en ung tjej som vill ha en egen familj.

Allt blev skitjobbigt, jag tänkte att då är det nog bäst att vi går skilda vägar, hon ändrade sig då och sa att det inte var så viktigt med barn, hon ville väldigt gärna ha barn men om inte jag ville så kunde hon avstå det så vi kunde fortsätta vara tillsammans.

Då blev det ännu jobbigare. Vad fan har jag ställt till med nu? Jävla snuskgubbe nu har du verkligen sabbat det. Nu får hon inte barn som hon vill få, för vad? För att få vara med en snuskgubbe? Jag älskade henne verkligen och det gjorde så jävla ont, men jag separerade ändå. Fy fan vad arg hon var på mig där. Men ett par få år senare träffade hon någon i vettig ålder som hon har barn med. Så det löste väl sig ändå.

Nu sitter jag och runkar åt mina minnen av henne istället. Eller grämer mig över hur lycklig jag kunde ha vart om jag fortfarande var tillsammans med henne.

Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?