• Anonym (Varför tjugo år yngre?)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Varför har 40 åriga singelmän på datingsite önskad preferens på tjej så lågt som 22 år ?

• Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-12 13:01:07 följande:
    Jag tycker det är helt ok om två vuxna människor vill ha sex med varandra.
    Ja men då är det ju inte enbart att båda vill som avgör, de måste ju vara vuxna oxå. Du motsäger dig själv.
  • MammAmma
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 13:06:11 följande:

Ja men då är det ju inte enbart att båda vill som avgör, de måste ju vara vuxna oxå. Du motsäger dig själv.

Nu har du tagit fel både på användare och vad som faktiskt skrivits...
    Anonym (Li) skrev 2020-03-12 12:35:33 följande:

Nu läste du slarvigt.

Denna användare skrev originalinlägget du kommenterade, inte Anonym (Old). Och hen påpekade även vuxenstatus, så vet inte riktigt vad du harvar om.
  • Anonym (gäst)

Män är vampyrer. De suger ut livskraften ur sina offer med sex där de bara tar men inte ger och det är därför de ofta ser yngre ut än deras jämnåriga kvinnliga partners. För att de är vampyrer som hatar unga kvinnor och vill suga åt sig deras livskraft , så de kan använda sig av den kraften i sina karriärer och privatliv

Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 13:17:07 följande:

Män är vampyrer. De suger ut livskraften ur sina offer med sex där de bara tar men inte ger och det är därför de ofta ser yngre ut än deras jämnåriga kvinnliga partners. För att de är vampyrer som hatar unga kvinnor och vill suga åt sig deras livskraft , så de kan använda sig av den kraften i sina karriärer och privatliv

Anser att de åldras snabbare. Flintskalliga etc
  • Anonym (suck)
    Anonym (Li) skrev 2020-03-12 11:48:56 följande:
    Förstår inte heller hysterin i denna tråd. Så länge alla inblandade är vuxna och samtycker så får väl folk ligga med vilka de vill.
    MammAmma skrev 2020-03-12 13:14:38 följande:
    Nu har du tagit fel både på användare och vad som faktiskt skrivits...
    Anonym (Li) skrev 2020-03-12 12:35:33 följande:

Nu läste du slarvigt.

Denna användare skrev originalinlägget du kommenterade, inte Anonym (Old). Och hen påpekade även vuxenstatus, så vet inte riktigt vad du harvar om.
    Sant, my bad!

• Anonym (suck)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 13:17:07 följande:

Vampyrer.... LOL!

Jadu, det säger en hel del om mognadsgrad. Vet dina föräldrar om att du tittar på vampyrfilmer?
  • Anonym (gäst)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 12:23:06 följande:

Du verkar inte ha en aning om hur naturen och gener fungerar. Läs på innan du yttra dig om gener.

Vad ska jag läsa på? Mäns påhittade vetenskaper eller? Haha nej tack. Har ganska bra koll på er ändå... lögnhalsar och hebefiler är vad majoriteten av er är . Enda sedan tidernas begynnelse har ni män varit en stor pain in the ass på hela mänskligheten . Stackars alla små flickor som de äldre kvinnorna lämnar helt åt sina öden , i den här världen.. Hur kunde de .. Hur kunde de göra så mot småtjejerna är för mig oförståeligt
  • Anonym (gäst)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 12:23:06 följande:

Du verkar inte ha en aning om hur naturen och gener fungerar. Läs på innan du yttra dig om gener.

Vad ska jag läsa på? Mäns påhittade vetenskaper eller? Haha nej tack. Har ganska bra koll på er ändå... lögnhalsar och hebefiler är vad majoriteten av er är . Enda sedan tidernas begynnelse har ni män varit en stor pain in the ass på hela mänskligheten . Stackars alla små flickor som de äldre kvinnorna lämnat helt åt sina öden , i den här världen.. Hur kunde de .. Hur kunde de göra så mot småtjejerna är för mig oförståeligt
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 13:53:15 följande:

Vad ska jag läsa på? Mäns påhittade vetenskaper eller? Haha nej tack. Har ganska bra koll på er ändå... lögnhalsar och hebefiler är vad majoriteten av er är . Enda sedan tidernas begynnelse har ni män varit en stor pain in the ass på hela mänskligheten . Stackars alla små flickor som de äldre kvinnorna lämnat helt åt sina öden , i den här världen.. Hur kunde de .. Hur kunde de göra så mot småtjejerna är för mig oförståeligt

Hoppas min vackra kloka tonårsdotter aldrig kommer råka ut för någon dum oseriös kille.

Tycker män på dejtingsajter har så bra profiler men sedan visar det sig att de redan har någon tjej de träffar och bjuder på resor...men är aktiva ändå.

Konfronterar man dessa män är man rökt direkt då de anser sig ha rätt att äta kakan och ha kakan kvar ...
  • Anonym (suck)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 13:51:54 följande:
    Vad ska jag läsa på? Mäns påhittade vetenskaper eller? Haha nej tack. Har ganska bra koll på er ändå... lögnhalsar och hebefiler är vad majoriteten av er är . Enda sedan tidernas begynnelse har ni män varit en stor pain in the ass på hela mänskligheten . Stackars alla små flickor som de äldre kvinnorna lämnar helt åt sina öden , i den här världen.. Hur kunde de .. Hur kunde de göra så mot småtjejerna är för mig oförståeligt
    Ehm, du vet väl att vetenskap inte har kön och rymmer både kvinnor och män va?

Men jag förstår att du gillar vampyrfilmer bättre, det är ju enkelt och svartvitt, lite mer på din nivå så att säga.
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?