• Nykär15

Bim Maj 2020

Fruberglund skrev 2020-05-12 20:12:25 följande:

Kunde såklart inte hålla mig från fler test pga totalt noll självkontroll. Haha

Tycker mig ana ett svagt streck på även detta test (annat märke än imorse) och dessutom på kvällsurin men vågar absolut inte hoppas på för mycket än. Fler tester väntar imorgon.

Oj vad spännande! Jag ser helt klart två streck, tydligare än i morse :)

Vi ses med nya bilder i morgon !
  • Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-12 22:18:47 följande:

Börjar tappa hoppet. Jag som var så himla säker igår och imorse. Men testet i eftermiddags var blankt, och nu på kvällen kom spottings (som jag brukar få några dagar innan mens, ialf sen senaste graviditeten).

Tar ett test imorgon och hoppas så innerligt att jag får väcka sambon med en underbar födelsedagspresent. Men chansen ser liten ut just nu...

Åh nej! Hoppas bara det var för utspädd urin igår...och att testet idag blir bästa presenten man kan få!!
  • Nykär15
    Fruberglund skrev 2020-05-12 21:03:49 följande:

Då är det inte bara jag iaf!

Jag vet faktiskt inte märke men inte omöjligt att det är testlagrets. Har fått dem av en vän som inte behövde längre. :)

Testlagrets har ingen text på det vita, mina är därifrån som du kan se på bilden :)
  • Nykär15
    Mikkans skrev 2020-05-13 07:40:30 följande:
    Mitt med testlagrets ser lika ut! Svagt men ett sträck!
    Ja kolla!! Spännande nu! Är så nervös att mötas av svagare test...dagarna segar sig fram när man vill se utveckling!
  • Nykär15
    Maramba skrev 2020-05-13 08:16:14 följande:
    Jag tycker också det ser starkare ut. Wow vad kul för dig!
    Åhh det är helt galet och oväntat att det skulle bli nåt! Första försöket och jag e ju gammal så har trott vi kanske inte ska klara det alls. Hade utomkveds (ovetandes med spiral) i höstas och gick till v 9 innan äggledaren på höger sida sprack och jag höll på att stryka med...så hoppet med en äggledare har ju inte känts så positivt! Jag är MER än tacksam Hjärta snälla kotte stanna!
  • Nykär15
    Vemvetintejag skrev 2020-05-13 08:42:48 följande:
    Ja men samma, mådde så sjukt illa imorse och nu börjar det avta. Man kan ju inte låta bli att tänka på symtom!
    Jag har mått sjukt illa sedan 6 dagar, har aldrig hänt innan BIM innan, till och med fått ta tablett! Och nu med tanke på positivt test så var det nog från att ägget fäste in.
  • Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-13 09:18:43 följande:
    Tyvärr ser det väldigt blankt ut för mig idag :( så blev ingen fin morgonpresent. Men inga mer spottings, så hoppas det var en nidblödning!! Äl+9 idag, så det är definitivt inte kört än!

Ser att ditt är ännu starkare idag! :) såå kul!! <3
    Nej kört för dig är det absolut inte! Håller tummarna Glad

Ja det känns lovande...längtar tills jag vågar mig på digitalt, då blir det så svart på vitt om det säger gravid!
  • Nykär15
    Mikkans skrev 2020-05-13 09:30:46 följande:
    Ja! Har du tagit digitalt?:)
    Om du menar mig, så nej. Känns tidigt än och gillar inte se texten Ej gravid...så vet inte när jag vågar. När ska du ta det?
  • Nykär15
    Fruberglund skrev 2020-05-13 10:26:33 följande:
    Ja men se där! :D

Nej, då är det något annat märke. Min ser smalare ut också.

:)
    Ska du våga ta digitalt framöver och i så fall när?
Svar på tråden Bim Maj 2020