Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Åh lägger ju verkligen märke till aaaallt nu! Fick lite stickande känsla kring livmodern, höll sig kanske 10-20 s sen övergick det till mer mensvärk, fast väldigt svagt. Sen har det kommit tillbaka några gånger...
Jag vet ju dock att jag har en tendens att känna svag mensvärk lite till och från när som... Men jag kan ju fantisera om en liten nidblödning iaf!
Alltså jag blir tokig! Jag tempar, och NC har inte ens bekräftat ägglossning (temperaturen har inte stigit uppåt som den ska) - men jag har tokömma bröstvårtor, spänd mage (ungefär som om jag har ätit alldeles för mycket, skinnet känns liksom utspänt) och idag kom lite illamående out of the blue. Är också tröttare än vanligt, men det kan bero på pollenallergin. Har inte direkt känt något i livmodern efter ägglossningen.
Vet inte vad jag ska tro. Är troligtvis på ÄL +5. Vad sjutton händer? Försöker verkligen att inte leta tecken, men man börjar snart undra lite ...
Testade med äl test nyss så fick jag det här
Kan även tillägga att jag fick väldigt svag positivt med cb erly.
Alltså jag blir tokig! Jag tempar, och NC har inte ens bekräftat ägglossning (temperaturen har inte stigit uppåt som den ska) - men jag har tokömma bröstvårtor, spänd mage (ungefär som om jag har ätit alldeles för mycket, skinnet känns liksom utspänt) och idag kom lite illamående out of the blue. Är också tröttare än vanligt, men det kan bero på pollenallergin. Har inte direkt känt något i livmodern efter ägglossningen.
Vet inte vad jag ska tro. Är troligtvis på ÄL +5. Vad sjutton händer? Försöker verkligen att inte leta tecken, men man börjar snart undra lite ...
Det är sjukt svårt att hålla sig från att överanalysera aaaallt! Produktion av graviditetshormon börjar inte förrän typ dag 6-10 när ägget implanterar sig i livmodern, så det är nog inte det, men du kanske hade ägglossning ändå men tempen blev knas? Låter ju som ÄL-symptom ändå!
Kan även tillägga att jag fick väldigt svag positivt med cb erly.
Hur många dagar sen ÄL? Om du är gravid kan ÄL-stickorna bli knasiga, så kanske! :D Tog du bild på clearblue early-stickan också?
Hur många dagar sen ÄL? Om du är gravid kan ÄL-stickorna bli knasiga, så kanske! :D Tog du bild på clearblue early-stickan också?
ÄL+5 idag. Tiden går så fruktansvärt långsamt.. Kan inte bestämma mig för när jag ska börja testa? Fick ett tidigt MF i januari och testade då ÄL+10 första gången (ett svagt streck). Vill gärna få ett tydligt streck men det är ju så svårt att hålla sig fram till BIM! När ska ni börja testa?