• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Evi82

Blir galen på de här bilderna, fick ett jättesvagt plus på cb och inte gravid på digital :(

• Nykär15
    Evi82 skrev 2020-04-27 04:24:19 följande:

Blir galen på de här bilderna, fick ett jättesvagt plus på cb och inte gravid på digital :(

Ser tyvärr inget på din bild. Vilken dag är du på? Kanske för tidigt för cb? Jag tycker de är rätt sega...
  • Nykär15

Äntligen är den sjukt långa mensen över!! Väntar äl till helgen så nu blir det sex varannan dag :) tycker det är spännande vi ska försöka lite i förskott, planen var ju september:)

• Nykär15
    Majja92 skrev 2020-04-27 08:16:33 följande:

Tvär blankt på äl 11 :( Fan fan fan...

Så trist...vet känslan! Men ge inte upp...man kan ju få plus senare
  • 88sandra

Ägglossning i lördags enligt stickor, men fortfarande ingen temperaturstegring idag måndag. Det här är tredje cykeln jag tempar. Hur många dagar efter ÄL brukar temperaturen sticka upp? De två tidigare cyklarna har jag sett en ökning efter två dagar och sen ytterligare ökningar kommande dagar. Hoppas hoppas ägget släppt!

• Lillahjärtat2020

Halloj!

Ny här i tråden, detta blir första försöket för mig och min sambo. ÄL runt 30/4, bim 17/5. Hoppas på pluss i mitten på maj ????

Svar på tråden Bim Maj 2020