• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • kolsyrade
    Nykär15 skrev 2020-05-03 09:31:08 följande:
    Väldigt fint positivt! Grattis!!
    Tack snälla!! 
  • Mikkans

Hur såg era gravtest ut 7 dagar efter ovitrelle? Jag har fortfarande ont och känner biverkningar i nedredelen av magen/pelvis och ut mot sidorna:)

• Fnattilur
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-05-03 08:49:53 följande:

Ja, jag hoppas det! Men är så trött på mig själv efter månader av inbillade symptom. Jag tänker att jag ska avvakta tills mensen är sen. Jag har 26 dagars cykel men vill ändå avvakta till bim +2. Hur går det för dig? Det känns som att vi följts åt ett tag.

Aha! Men hoppas att det är på riktigt denna gång! Ja mitt 4:e försök gick just i stöpet så nu laddar vi för nästa. Provar rosenrot den här gången. Jag har också 26 dagar, är bra så man slipper vänta så länge till nästa BIM.
    e
  • Zamaso1
    Mikkans skrev 2020-05-03 10:08:47 följande:

Hur såg era gravtest ut 7 dagar efter ovitrelle? Jag har fortfarande ont och känner biverkningar i nedredelen av magen/pelvis och ut mot sidorna:)

Jag är på dag 10 och fortfarande svagt positivt /: har flera olika symptom/biverkningar molande värk i nedre delen av magen, öm i brösten, halsbränna osv..
  • Jojjo87
    Undrandee skrev 2020-05-03 09:13:56 följande:

BIM idag om jag utgår från 29 dagars cykeln som jag haft senaste 2 månaderna, innan var den på 32 dagar. Rätt säker på att mensen kommer dock, haft den där berömda "dålig-i-magen-innan-mens" nu i natt.

Har beställt hem bidrottninggele och tänkte testa nästa månad. Vart dock fundersam nu då jag läste att kvinnors menscykel rubbats istället för gjort den bättre. Någon som testat?

Jag köpte hem det, sen läste jag samma som dig och har inte ens öppnat burken. Jag har väldigt regelbunden menscykel så ville inte riskera något. Däremot om man har oregelbunden eller väldigt lång cykel har jag läst att det ska vara kanon. Men är väldigt individuellt likaså som med bisolvon, rosenrot och allt annat man kan ta.
  • Mikkans
    Zamaso1 skrev 2020-05-03 10:12:49 följande:

Jag är på dag 10 och fortfarande svagt positivt /: har flera olika symptom/biverkningar molande värk i nedre delen av magen, öm i brösten, halsbränna osv..

Ingen galsbränna eller ont i brösten här. Men molvärk/mensvärk! Kommer du hålla dig till dag 14 med å testa?:)
  • Zamaso1
    Mikkans skrev 2020-05-03 10:21:04 följande:

Ingen galsbränna eller ont i brösten här. Men molvärk/mensvärk! Kommer du hålla dig till dag 14 med å testa?:)

Jag har redan testat eftersom ja tagit ovitrelle men är Så förvirrad, tror ej det satt sig något ändå.
  • Fnattilur
    Undrandee skrev 2020-05-03 09:13:56 följande:

BIM idag om jag utgår från 29 dagars cykeln som jag haft senaste 2 månaderna, innan var den på 32 dagar. Rätt säker på att mensen kommer dock, haft den där berömda "dålig-i-magen-innan-mens" nu i natt.

Har beställt hem bidrottninggele och tänkte testa nästa månad. Vart dock fundersam nu då jag läste att kvinnors menscykel rubbats istället för gjort den bättre. Någon som testat?

Jag har ätit bidrottninggele i två cykler nu och haft ÄL samma dag som tidigare cykler. Ska testa rosenrot nu och fortsätter med gelen.
  • vegaveravegavera

hade bim igår, men nu kom det blod på pappret först idag så nästa bim blir 1/6 istället för 31/5, så jag får lämna er här i majtråden och gå vidare till juni! Med rosenrot och kanske ska jag testa ÄL test för första gången! lycka till alla, hoppas på massa plus och att vi inte ses i junitråden<3<3 kommer fortsätta hålla koll på er här ändå!

• Nykär15
    Jojjo87 skrev 2020-05-03 10:21:04 följande:

Jag köpte hem det, sen läste jag samma som dig och har inte ens öppnat burken. Jag har väldigt regelbunden menscykel så ville inte riskera något. Däremot om man har oregelbunden eller väldigt lång cykel har jag läst att det ska vara kanon. Men är väldigt individuellt likaså som med bisolvon, rosenrot och allt annat man kan ta.

Har regelbunden cykel på 26 dagar och tar rosenrot, min cykel störa inte mer än att mensen brukar ta paus en dag precis i början, äl på cd12 som normalt med väldigt mycket flytningar och molvärk :)
Svar på tråden Bim Maj 2020