Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Det här är inte taget med morgonurin. Jag ska ta nytt test imorgon/om ett par dagar direkt på morgonen. Jag har ju inga symptom alls än och tror ju egentligen inte att jag är gravid (så overklig känsla!), men jag hoppas hoppas. Jag har läst lite halvdåliga recensioner om just cb testa tidigt, att det kan ge spökstreck innan bim.
Ja jag har med hört om de tidiga testen, men tycker ändå de borde va positivt borde väl va ett mer grått streck annars ? Håller tummarna för dig!
Tack så mycket!
Sånt sjukt beteende man har egentligen, om jag väntar 3 dagar så märker jag ju om mensen kommer och ändå sitter jag här och överanalyserar test (hopplös!).
Tack så mycket!
Sånt sjukt beteende man har egentligen, om jag väntar 3 dagar så märker jag ju om mensen kommer och ändå sitter jag här och överanalyserar test (hopplös!).
Vi har nog bim samma dag! 7/5? :)
Jag är lite fundersam, hade BIM 1/5, började blöda, dock superlite,rödbrunflytning, 2 dagar innan mens. Nu idag har mensen fortf inte kommit igång. Tog gravtest igår bara för att, och det va negativt.
Idag har jag inte haft någon brunröd flytning, däremot molande smärta i magen. Fattar ingenting. Aldrig hänt förut. Brukar ha en regelbunden cykel med mens på exakta dagen appen föreslår.
Bifogar även min kurva i nc.
Vad tror ni? Tankar?
Jag är lite fundersam, hade BIM 1/5, började blöda, dock superlite,rödbrunflytning, 2 dagar innan mens. Nu idag har mensen fortf inte kommit igång. Tog gravtest igår bara för att, och det va negativt.
Idag har jag inte haft någon brunröd flytning, däremot molande smärta i magen. Fattar ingenting. Aldrig hänt förut. Brukar ha en regelbunden cykel med mens på exakta dagen appen föreslår.
Vad tror ni? Tankar?
Vad tror ni? Tankar?
Okej, jag kunde inte hålla mig från att testa. Jag har gjort ett test med clearblue testa tidigt. Ni som har större erfarenhet av detta: Ser det ut som ett typiskt spökstreck? Hur länge kan man läsa av testet efter att det torkat?
Ja precis, då har jag också bim. Jag har hyfsat kort lutealfas så trodde verkligen inte att jag redan kunde få ett plus, speciellt inte eftersom jag inte haft nidblödning eller har några symptom.
Jag håller tummarna för att du får ett tydligare test kommande dagar! Har du några symptom?