• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Mikkans
    Supertrio skrev 2020-05-03 19:50:23 följande:

Är det bara jag som håller på såhär? Så himla orolig efter min kemiska graviditet i januari:( Men detta ser ok ut än så länge va?

Jättefint :)
  • Evi82

Är det bara jag som håller på såhär? Så himla orolig efter min kemiska graviditet i januari:( Men detta ser ok ut än så länge va?

Ser bra ut men fortsätt att testa första tiden :)
  • Nykär15
    Undrandee skrev 2020-05-03 19:53:47 följande:

Ja jag har funderat mycket på det också. Vet inte om lutealfasen kan ändras efter graviditet? Var ju gravid 2 ggr förra året.

Tänkte ge bidrottninggelen en chans och se.

Allt har ju med hormoner att göra och de kan absolut hamna i obalans av graviditeter...
  • Nykär15
    Evi82 skrev 2020-05-03 22:09:51 följande:

Ser bra ut men fortsätt att testa första tiden :)

Eller bästa tipset, försök NJUT av ditt plus, fokusera på positiva tankar och tro om att det nu går bra! <3

• myownworstenemy

Är rädd att jag är skengravid. I april verkar jag ha haft en kemisk graviditet. Och nu en dryg vecka efter ägglossningen känner jag en massa symtom som säkert inte är något egentligen. Jag tyckte att jag hade ömma bröst häromdagen och i ett par dagar har jag känt molvärk som är lite för tidigt för att vara mensen. Har även känt skillnad på smaklökarna. Hoppas verkligen att jag är gravid men nu är det försök 13 och vi fick inte till det så bra den här gången så mensen kommer nog till helgen. Är det fler som känner så här? Man hoppas och hoppas men är ändå ganska övertygad om att man ska bli besviken.

• Undrandee

Bidrottninggele eller Rosenrot.

Vad är skillnaden? Någon som testat och vill dela med sig?

• Supertrio
    Nykär15 skrev 2020-05-03 22:25:22 följande:

Eller bästa tipset, försök NJUT av ditt plus, fokusera på positiva tankar och tro om att det nu går bra! <3

Tack snälla, kloka ord<3
  • 88sandra

ÄL +9 idag, BIM -3. Inga symptom än, aningens ömma bröst bara vilket inte är konstigt. Jag har inte märkt av någon nidblödning heller. Tror inte på graviditet den här månaden. Märker de flesta av symptom innan plusset?

Det är verkligen svårt att koppla bort tankarna från graviditet! Än så länge har jag inte testat, men det är svårt att låta bli.

• Fnattilur
    Undrandee skrev 2020-05-03 23:59:21 följande:

Bidrottninggele eller Rosenrot.

Vad är skillnaden? Någon som testat och vill dela med sig?

Jag har ju inte provat bägge ännu, men valde att börja med bidrottninggelen eftersom jag uppfattat det som "mildast". Rosenroten kan ju framkalla missfall om man tar den efter ÄL. Bidrottninggelen tar man hela cykeln och det tar 2-3 mån innan full effekt. Jag har snart ätit i 2 mån. Inte märkt något ännu. Testar alltså rosenrot nu också, började igår.
Svar på tråden Bim Maj 2020