• Fru89

BF Oktober 2021

Tråden för oss med BF oktober 2021

Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.

Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!

• Svar på tråden BF Oktober 2021
  • Al88

Var på VUL idag och såg ett litet pickande hjärta, motsvarar v 6+1-2 sa hon så jag ska försöka pusta ut även om jag vet att faran inte helt är över men ett steg på vägen iallafall :)

• Emlan93
    Al88 skrev 2021-02-12 15:07:56 följande:

Var på VUL idag och såg ett litet pickande hjärta, motsvarar v 6+1-2 sa hon så jag ska försöka pusta ut även om jag vet att faran inte helt är över men ett steg på vägen iallafall :)

Åh vad häftigt!!!
  • Emlan93

Först var oron att ens kunna bli gravid. Nu börjar en ny oro. Antar det är såhär det kommer vara helt enkelt:) Men jag har fått lite brunt i flytningarna både idag, igår och förrgår när jag torkar mig. Ytterst lite men man börjar ju ändå tänka. Någon som har samma? Står ju på 1177 att det är vanligt med småblödningar i början av graviditeten. Men ja..

• GlitterLina

Fasen att man ska behöva oroa sig titt som tätt :(

Behöver det va nåt missfall på g om brösten inte ömmar längre?? Även molandet verkar va borta sen igår

• Violetflame

quote=80950398][quote-nick]GlitterLina skrev 2021-02-12 17:09:56 följande:[/quote-nick]Fasen att man ska behöva oroa sig titt som tätt :(

Behöver det va nåt missfall på g om brösten inte ömmar längre?? Även molandet verkar va borta sen igår[/quote]

Jag har precis samma som dig. Brösten har slutat ömma och molvärken är inte detsamma. Hopps själv att det är normalt att det kommer och går lite beroende på hur kroppen mår. Någon annan som

Har erfarenhet av detta? Jag är i vecka 5 så det är väldigt tidigt än.

• Snäckan92
    Al88 skrev 2021-02-12 15:07:56 följande:

Härligt <3
  • saran92
    Violetflame skrev 2021-02-12 18:28:54 följande:

quote=80950398][quote-nick]GlitterLina skrev 2021-02-12 17:09:56 följande:[/quote-nick]Fasen att man ska behöva oroa sig titt som tätt :(

Behöver det va nåt missfall på g om brösten inte ömmar längre?? Även molandet verkar va borta sen igår

Jag har precis samma som dig. Brösten har slutat ömma och molvärken är inte detsamma. Hopps själv att det är normalt att det kommer och går lite beroende på hur kroppen mår. Någon annan som

Har erfarenhet av detta? Jag är i vecka 5 så det är väldigt tidigt än.[/quote]

Under mina graviditeter har symtom kommit och gått hux flux utan att det varit någon fara :)
Svar på tråden BF Oktober 2021