BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Bara jag som fortfarande tar dagliga graviditetstest? Köpte ett paket med 15 stickor i. Testade positivt på den första jag tog så nu har jag unnat mig att få se ordentlig stegring! Men tror inte det blir starkare nu x) lyxigt att få positivt graviditetstest minst en gång om dagen i 10 dagar :D det får det hela att kännas lite mer verkligt.
Här är dagens :)
Vad roligt!
Självklart ska den vara liten och privat ????
Jag kikar igenom och ser om fler är intresserade
Jag är gärna med I en liten privat grupp
Hej! Jag har plussat igår och idag. Kan knappt tro det! Jag ska nog också fortsätta testa :) Det är min första graviditet. Jag vill jättegärna vara med i facebookgruppen! Det ska bli kul att följas åt i graviditeten :)
Jag mådde verkligen jätteilla hela veckan men nu har det blivit bättre. Är det ett dåligt tecken? Är supertrött och har molvärk/mensvärk fortfarande. Är i 4+5 idag.
Bara tagit v 4+1 och 5+0 och det var stor skillnad i hur starkt strecket var och hur snabbt det kom. Har några test kvar så ska nog ta ett imorgon 6+0 också. Det var i 6+1 jag fick missfall förra (första) gången. Vill så gärna komma förbi den tiden.
Har min första inskrivning på onsdag =)
Vad roligt att se hur olika alla gör. Tanken att göra ett till graviditetstest efter att jag fått ett positivt besked har aldrig slagit mig. Men förstår att det kan vara skönt att kolla för att det skapar en känsla av kontroll och så förstås kul att se det där strecket igen ????
Vad roligt att se hur olika alla gör. Tanken att göra ett till graviditetstest efter att jag fått ett positivt besked har aldrig slagit mig. Men förstår att det kan vara skönt att kolla för att det skapar en känsla av kontroll och så förstås kul att se det där strecket igen ????
Vad roligt!
Självklart ska den vara liten och privat ????
Jag kikar igenom och ser om fler är intresserade