• Fru89

BF Oktober 2021

Tråden för oss med BF oktober 2021

Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.

Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!

• Svar på tråden BF Oktober 2021
  • Jessnr4
    GlitterLina skrev 2021-02-15 09:59:45 följande:

Hej ni kan ta bort mig från listan :( :(

Missfall på g

Fick ju fina plus & 2-3 på digitala förra veckan

Men sen försvann symtomen & testade då svagare & blankt så detta skiter sig igen :(

Lycka till ni alla andra

Fy va tråkigt! Många kramar till dig!! <3
  • Sylphide

6+1 idag. Tog min första Postafen. Känner mig så trött och illamående, som en bakfylla =/ Orkar inget. Bara kolla på serier...

• Sylphide

Missfall på g

Men sen försvann symtomen & testade då svagare & blankt så detta skiter sig igen :(

Lycka till ni alla andra

Jag beklagar =(
  • Snäckan92

Många som skrivit till mig ang gruppen, ska fixa in er imofn när jag sitter vid datorn, inte hunnit idag <3

• Snäckan92

Många som skrivit till mig ang gruppen, ska fixa in er imofn när jag sitter vid datorn, inte hunnit idag <3

• Traska
    Jessnr4 skrev 2021-02-15 13:43:06 följande:

Jag äter postafen och använder åksjukeband. Fungerar sådär men det är ju olika för olika personer. Dock är jag väääldigt trött och seg. Fick tips att fråga om Lergigan tror jag det heter och jag ska ju till läkaren på onsdag och då ska jag prata med dom. Lycka till med ditt mående!! Hoppas du får bukt med det. Jag äter konstant för att hålla det borta men det funkar bara för stunden så jag förstår nu varför jag gick upp innan inskrivningen vid förra graviditeten haha!

Jag ska köpa postafen i morgon. Jag mår bättre när jag äter vissa saker, är dock lite rädd för att gå upp för mycket. Får ganska stora barn
  • Fihof

Hej! Spännande att läsa allas inlägg. Själv är jag i vecka 6 och har bf 14 oktober. Har mått illa och haft liknande mensvärk men inget annat än. Hur går det för er alla? :)

• Fru89

Missfall på g

Lycka till ni alla andra

Fan vilket skit!!! Jag beklagar verkligen. Har du fått många missfall? :(
  • Fru89
    Fihof skrev 2021-02-15 21:03:50 följande:

Hej! Spännande att läsa allas inlägg. Själv är jag i vecka 6 och har bf 14 oktober. Har mått illa och haft liknande mensvärk men inget annat än. Hur går det för er alla? :)

Det rullar på här. Kliver strax in i vecka 8. Har ordentlig växtvärk sen igår kväll, då fick jag ligga med värmekudde på magen. Illamåeendet har börjat lite smått, men är hanterbart om jag inte blir allt för hungrig. Viss mat blir jag illamåeende av vid blotta tanken.

Idag har även fogarna börjat spöka på riktigt. Känt av ordentligt fram på blygdbenets ena sida. Hoppas det inte blir som första graviditeten. Då kom foglossningen tidigt och jag var sjukskriven en månad för återhämtning.

Nästa vecka är det dags för inskrivning över telefon och kub ska bokas in :)
  • Emlan93
    Fihof skrev 2021-02-15 21:03:50 följande:

Hej! :) lite samma som dig! Jag är i vecka 5, mår lite illa då och då, igårkväll kände jag mig såå trött och kall, frös jättemycket. Tycker också jag upplever mig själv lite känsligare, var typ helt låg igår, hoppas på en gladare dag idag. Annars lite lite ömma bröst när man känner efter, men framförallt är de något större. Tempar fortfarande, blev lite nojig igår, hade en tempdipp, imose gick den upp igen. Kanske ska sluta tempa snart :)
Svar på tråden BF Oktober 2021