BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Hej ni kan ta bort mig från listan :( :(
Missfall på g
Fick ju fina plus & 2-3 på digitala förra veckan
Men sen försvann symtomen & testade då svagare & blankt så detta skiter sig igen :(
Lycka till ni alla andra
6+1 idag. Tog min första Postafen. Känner mig så trött och illamående, som en bakfylla =/ Orkar inget. Bara kolla på serier...
Missfall på g
Men sen försvann symtomen & testade då svagare & blankt så detta skiter sig igen :(
Lycka till ni alla andra
Många som skrivit till mig ang gruppen, ska fixa in er imofn när jag sitter vid datorn, inte hunnit idag <3
Många som skrivit till mig ang gruppen, ska fixa in er imofn när jag sitter vid datorn, inte hunnit idag <3
Jag äter postafen och använder åksjukeband. Fungerar sådär men det är ju olika för olika personer. Dock är jag väääldigt trött och seg. Fick tips att fråga om Lergigan tror jag det heter och jag ska ju till läkaren på onsdag och då ska jag prata med dom. Lycka till med ditt mående!! Hoppas du får bukt med det. Jag äter konstant för att hålla det borta men det funkar bara för stunden så jag förstår nu varför jag gick upp innan inskrivningen vid förra graviditeten haha!
Hej! Spännande att läsa allas inlägg. Själv är jag i vecka 6 och har bf 14 oktober. Har mått illa och haft liknande mensvärk men inget annat än. Hur går det för er alla? :)
Missfall på g
Lycka till ni alla andra
Hej! Spännande att läsa allas inlägg. Själv är jag i vecka 6 och har bf 14 oktober. Har mått illa och haft liknande mensvärk men inget annat än. Hur går det för er alla? :)