BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Vet du ( någon) om man kan ha en senare äl även om man testat med äl stickor? Jag fick en glad gubbe den 17 januari på eftermiddagen .
Jag själv upplever äl-testerna luriga. Fick positivt äl test på lördagen, på måndagen visade äl testet ännu starkare än testlinjen och troligtvis hade jag äl på fredagen den 29/1.
Jag har också haft positivt flera gånger tidigare under samma cykel, fast första positiva inte genererade i äl direkt, utan bekräftadöl kom först 10 dagar senare. Men kan ju inte veta säkert såklart! Har använt NC för att få bekräftad äl. Denna månad nu när jag blev gravid tog jag temppaus så kan inte veta säkert.
Åh hoppas hoppas att äl skedde senare .
Om så måste äl dock ha kommit mer än 15 dagar efter mens
Åh hoppas hoppas att äl skedde senare .
Om så måste äl dock ha kommit mer än 15 dagar efter mens
Ville bara säga att min ägglossning oftast kommer mellan dag 17 och 21,och det hade jag ingen aning om innan jag började tempa. Positivt ägglossningstest betyder ju inte heller att ägglossning skett. Så jag håller tummarna för att den kom senare än du trodde :)
Tror ni att förlossningen kommer att tillåta 2 personer igen?Fick min son i mars 2020 och då hade reglerna preeeeecis börjat håll..tänkte att vaccinationerna är igång så kanske det lättas upp till oktober
Tror ni att förlossningen kommer att tillåta 2 personer igen?Fick min son i mars 2020 och då hade reglerna preeeeecis börjat håll..tänkte att vaccinationerna är igång så kanske det lättas upp till oktober
Menar du en till person förutom partnern? För partnern har ju alltid fått vara med under aktiv förlossning under pandemin :)
Hoppas det.
Det tråkiga är ju att sambon inte får följa med alls till BM nu under våren :( Inte på RUL, inget :( Känns åd skön att ha ett privat UL bokat om några veckor, där han är välkommen. Första barnet, så vi både vill ju vara i dethär tillsammans