• comfortableberry

Pappa med kjol

Jag är en 35 årig pappa som ofta använder kjol. Min son vill också börja använda en kjol. Min fru tycker inte om detta och tillåter inte honom att ha det på sig. Borde jag försöka övertyga henne om att han kan ha på sig vad han vill eller inte?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-01-28 14:41
    Min son är 6 år
  • Svar på tråden Pappa med kjol
  • Anonym (S)
    Drottningen1970 skrev 2021-01-28 22:16:02 följande:
    Gud... jag rodnar lite för din skull nu.

Tillbaks till svenskalektionen nu snälla människa...
    Nej, men du är välkommen att närvara på mina svensklektioner, som det kallas.
  • Drottningen1970
    Anonym (S) skrev 2021-01-29 16:34:13 följande:

Nej, men du är välkommen att närvara på mina svensklektioner, som det kallas.

Snälla, kan du inte berätta igen vad ordet exponera betyder?
  • Anonym (S)
    Drottningen1970 skrev 2021-01-29 16:37:25 följande:
    Snälla, kan du inte berätta igen vad ordet exponera betyder?
    Jag hoppas att du är läskunnig nog. Jag blir iofs inte förvånad att du fortsätter att vara otrevlig, det är det du verkar vara bäst på i forumet. Sällan några bra råd till trådstartarna, bara du får möjlighet att svara emot andra. Du är en fruktansvärt tröttsam människa.
  • Drottningen1970
    Anonym (S) skrev 2021-01-29 16:42:35 följande:

Jag hoppas att du är läskunnig nog. Jag blir iofs inte förvånad att du fortsätter att vara otrevlig, det är det du verkar vara bäst på i forumet. Sällan några bra råd till trådstartarna, bara du får möjlighet att svara emot andra. Du är en fruktansvärt tröttsam människa.

Jobbigt att du ska behöva exponeras för mina inlägg i tid och otid
  • Anonym (S)
    Drottningen1970 skrev 2021-01-29 16:52:37 följande:
    Jobbigt att du ska behöva exponeras för mina inlägg i tid och otid
    Har du roligt eller...? Du kanske kan starta en egen fredagstråd där du vräker ur dig åt allt och alla.
  • Anonym (Il)
    comfortableberry skrev 2021-01-28 14:15:31 följande:

Jag är en 35 årig pappa som ofta använder kjol. Min son vill också börja använda en kjol. Min fru tycker inte om detta och tillåter inte honom att ha det på sig. Borde jag försöka övertyga henne om att han kan ha på sig vad han vill eller inte?

Min son är 6 år

Du borde börja ta ansvar som förälder och klä dig som en pappa. Du är ingen bebis längre.
  • Anonym (X)

Vad har du fru för argument till att han inte ska ha en?
    Köp en snygg kilt till grabben så blir alla nöjda.
    Kids Kilt for Sale - Children's Kilts for Sale - Kilts.com

• Anonym (h)
    comfortableberry skrev 2021-01-28 14:15:31 följande:

Min son är 6 år
    Har du egenintresse i att han ska ha kjol på sig, eller handlar det om att låta barn få leka? Om du är politisk och tjaffsar med mamman så som en radikal vänster gör i usa så låt din son vara i fred.. han leker för att han imiterar dig. Barn imiterar vuxna. Har folk itne värre problem än sånt här? T.e.x. gift med en muslim som tvärvägrar låta barnen utforska sina kroppar, och skämmer dom och allt sånt där.. fuckar upp dom i huvudet innan dom ens fyller 15
  • Anonym (Y)

Klart han ska få ha på sig det han känner sig bekväm i. Annars är det bara att säga åt mamsen att sluta ha byxor.

• Anonym (Y)
    Anonym (Gnu) skrev 2021-01-29 13:32:55 följande:

Att påverka en sexåring till att tappa sin könstillhörighet borde klassas som misshandel och rendera i en socanmälan.

Gör vad du vill med din vuxna kropp, lek att du är kvinna, hen eller en enhörning men låt barnet vara.

Könstillhörighet sitter inte i kläderna din outbildade potatis.
    Menar du att alla skottar, balinerser, thailändare, saudiaraber med flera tappar snoppen och blir kvinnor för att de bär kilt eller kaftan?

Slår vad om att du också tror att rosa är en "tjejfärg"
Svar på tråden Pappa med kjol