• Chilins

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Dalarna och LJM, det ser ju så lovande ut! Planerar ni något fler test?

• Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-09-01 18:43:57 följande:

Då börjar hoppet försvunna. Tror jag får mens imorgon, bara en känsla man har. Eller så är man så van vid misslyckande efter misslyckande.
    Hur går det för er Sophie och ljm91?

jag la in PMS i NC dagen innan jag plussade tidigare, helt övertygad om att mensen skulle komma så ta inte ut något i förskott Dalarna Hjärta
  • Chilins
    Sophiee92 skrev 2022-09-01 19:23:07 följande:
    Vad spännande. Vad för "pms" symtom kände du av då?
    Superirriterad och låg, helt övertygad om att mensen skulle komma när som helst. Skrattande Och så gjorde den inte det. Så kroppen Kan verkligen spela en ett spratt 
  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-09-02 16:16:39 följande:
    Jag har nu två tidiga tester hemma nu. Funderar på att ta ett test imorgon bitti. Men vi får se imorgon :p
    Jag längtar :) har så höga förhoppningar för dig. Din temp ser ju jättebra ut!! 
  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-09-02 18:35:32 följande:
    Tack! Jag känner verkligen mellan hopp och hopplöst. Kände precis lika tapp, den är ganska högt uppe. Behövde verkligen känna efter. Menar den brukar vara lägre innan mens. 
    Förstår :) blir väldigt spännande imorgon att se både temp och test :) håller tummarna! 
  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-09-03 06:19:54 följande:
    Är det kört? :(
    Inte enligt mig! Så länge tempen ligger ovanför kurvan. Jag hade ju väldigt låg temp hela lutealfasen även fast den låg stabilt ovanför kurvan och jag plussade ju :) 
  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-09-03 06:42:59 följande:
    Okej, mitt hopp är ganska borta just nu iaf. Tog inget grav test. Är det fortfarande över strecket tar jag test imorgon. Är det negativt funderar jag på att sluta med progrestron krämen. Den va stressande att använda känner mig. 
  • Chilins

Oj nu kom inte mitt svar till dalarna med? såhär såg min kurva ut. Mycket lägre men jämnare än vanligt och även med lite dippar på slutet innan jag slutade tempa. 

poängen är att tempen var mycket lägre än den brukar vara, den brukar vara mer ojämn men också högre toppar. 

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?