• Chilins

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

lägger till mig i BIM-listan igen men får fylla i sen vilket datum bim blir? Lite oklart just nu 

BIM-LISTA:

Evelina; plussat 
    16/8 ca, Pinkfloweer, 11e försöket, andra barnet. Plussat
    6/9 Sophiee92, 12e försöket, första barnet
    6/9 LJM91, 9e försöket, förmodligen haft ett tidigt missfall, första barnet 
    11/9 Rewner, 14e försöket, 1 tidigt missfall och 1 utomkvedshavandeskap, första barnet.
    4/10 dalarna91. 12e försöker. 1 tidigt missfall, 1 ma. Första barnet. 
    - Chilins, 1 X, 2 missfall, 9e försöket, första barnet
  • Chilins
    Fyrklöverns skrev 2022-09-05 19:44:15 följande:

ÄNTLIGEN kan jag lägga till mig här! xD Får mens om två veckor så skriver BIM för oktober ungefär när den väntas bli i dagsläget. 

BIM-LISTA:

Evelina; plussat 
    16/8 ca, Pinkfloweer, 11e försöket, andra barnet. Plussat
    6/9 Sophiee92, 12e försöket, första barnet
    6/9 LJM91, 9e försöket, förmodligen haft ett tidigt missfall, första barnet 
    11/9 Rewner, 14e försöket, 1 tidigt missfall och 1 utomkvedshavandeskap, första barnet.
    4/10 dalarna91. 12e försöker. 1 tidigt missfall, 1 ma. Första barnet. 
    - Chilins, 1 X, 2 missfall, 9e försöket, första barnet
    15/10 Fyrklöverns, 12e försöket, 1 tidigt missfall, 1 utomkveds, första barnet 

Haha trodde aldrig jag skulle behöva skriva så här mycket efter mitt alias när man började för ett år sen xD

Haha jag tänkte samma sak när jag skrev mitt! Tänk om man hade vetat vad som väntat? 
  • Chilins
    LJM91 skrev 2022-09-06 21:19:55 följande:

En liten strimma blod hade kommit så imorgon lär det vara fullt flöde :(

Åh hoppas inte att det blir något mer! Hoppet är det sista som överger en. Om mensen kommer igång får du fortsätta kämpa tillsammans med oss i vårt lilla gäng Hjärta håller tummarna hårt att det är en genombrottsblödning
  • Chilins
    Pinkfloweer skrev 2022-09-16 10:06:37 följande:
    Tack<3 är du nära nån ny ägglossning nu eller väntar du bim?
    Håller tummarna pinkflower att det Går bra Hjärta
  • Chilins

Dalarna kan du inte lägga upp din kurva? :) jag har haft en dipp efter ägglossning och sen for den upp igen. Det tog några dagar extra att få bekräftad ägglossning men en dipp behöver inte vara någon fara 

• Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-09-22 15:24:55 följande:
    Har inte lagt in temp pga sjukdom. Låg över 37 söndag-tisdag. 
    Tog nyss test. Kom på jag har inte kissat sedan kl 6 imorse. Men strecket är svagare än igår. Så får se vad tempen visar.
    Hur går det för dig chili? <3
    Jag skulle ha is i magen och vänta ett par dagar :) ägglossning kan bli bekräftat flera dagar efteråt. Skulle inte oroa mig så mycket för en dipp. Min temp har varit ner under coverline två dagar efter ägglossning och sen uppåt igen och NC bekräftade ägglossningen ändå till samma datum som jag trott :) för mig går det bra. Är på evighetsväntan mellan äl och bim. Vi gjorde ett nytt försök direkt efter missfallet. Äl+6 idag men har inga känningar eller förhoppningar så jag inväntar mensen mest. :) 
  • Chilins

Vad gulliga ni är som bryr er och tycker att det är härligt att höra av mig Hjärta det värmer mitt hjärta. Jag har haft en tung tid och behövde ta paus från skrivandet men har läst allt ni skrivit. Det är en sån fin grupp det här. 

Jag är väldigt tacksam att det senaste missfallet löste sig så bra. inga komplikationer och jag fick ägglossning precis som föregående cykel. Den blev bara några veckor förskjuten. Hoppas verkligen att ni som kämpar på  med ägglossningstest och bekräftade av ägglossning får det nu snarast. Vill också skicka med dig LJM att jag också Fått starka streck men så började jag testa med glada gubbar-testen och hade några såna där billiga Stickor kvar som jag testade med samtidigt och fick då inte sådär starka utslag som jag var van vid medans jag ändå fick glad gubbe. Så jag hade nog också kunnat ta det där som positivt :) 

• Chilins

Håller tummarna för oss alla!! Jag har redan gett upp min egen cykel men det är lite som vanligt en vecka efter ägglossning Skrattande börjar vänja mig vid att jag alltid tappar hoppet ungefär en vecka efter äl. Bim 30/9 

• Chilins

Slog mig förresten nu att vi är uppe i 700 sidor i den här tråden. 700 sidor av massor med kärlek och stöttning. Tack för att ni delar den här resan med mig, hade inte velat göra den med några andra Hjärta

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?