Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Rejäl tempdipp idag med 0,2 så får ta nya tag :)
Rejäl tempdipp idag med 0,2 så får ta nya tag :)
Idag dök mensen upp! Känns helt okej, har varit beredd på det ett par dagar i och med tempdippar. Nya tag!
Uppdaterar listan efter vad jag tror men tror att jag kommer behöva ändra sen också när jag väl börjat äl-testa :) håller tummarna att jag är ensam kvar på listan och att ni alla får plus denna gång
Är antingen på ÄL+12 eller +13
Välkommen Vickan till en av familjelivs mysigaste och finaste trådar: här stöttar vi varandra genom en av livets svåraste resor. du är välkommen till oss!
sophie, åh så tråkigt.. höll tummarna. Men nya tag. vi Måste kämpa på! själv väntar jag På ett börja ägglossningstesta och denna månads försök?
Jag vaknade imorse och känslan av hoppfullhet var helt borta. Kände mig helt säker på att jag inte var gravid. Så jag låg kvar i sängen och bävade för att gå upp och testa. Ledig idag så ingen tid att passa, men till slut så var jag så kissnödig att jag inte kunde hålla mig längre.
Och testet var positivt.
Tårarna rinner och jag är så oerhört tacksam. Tänk att det gick med bara en äggledare. Jag har trott att jag inte skulle bli riktigt glad direkt om vi blev gravida igen för att jag vet hur mycket som kan gå fel. Just nu känner jag dock bara en sån oerhörd glädje och lättnad. Det känns hoppfullt. Denna gången ska det gå vägen.
Så tacksam för all stöttning jag fått av er i tråden!
Läser allt ni skriver och håller tummarna för er som väntar på BIM i dagarna så fint stöd i denna grupp. en liten uppdatering från mig är att jag fått positivt ägglossningstest idag, på dag 13 så det är bra, och vi började liggande tidigare i veckan och kör på varannan dag tills äl bekräftats med temphöjning..
så himla tråkigt Dalarna.. vad trött man kan bli på när kroppen jävlas. Inte nog med att det är svårt redan från början? nya tag när du är redo