BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Är det någon som hat börjat känna rörelser ännu? Jag längtar så till det, i min förra graviditet började jag känna så smått i typ v 17 trots att jag hade moderkakan i framvägg. Undrar när det blir denna gången. Snart, hoppas jag :)
Får se 5 januari men inställd på pojke nu :) phu tre söner haha. Men blir ålderskillnad så kul för de att veta vad det blir.
Så ser bebisen ut. :)
Just den bilden ser man ingen tydlig nub va?
[img=undefined]
Videon och inte konstigt jag känner rörelser så aktiv :)
Haha ja rul kommer ju bli så spännande. Jag har inte förrän 24 januari. Känns som en evighet. Vilken vecka kommer du vara i då?
Är det någon som hat börjat känna rörelser ännu? Jag längtar så till det, i min förra graviditet började jag känna så smått i typ v 17 trots att jag hade moderkakan i framvägg. Undrar när det blir denna gången. Snart, hoppas jag :)
Nej man gör inte det och tycker inte på videon heller men jag är inte expert. :)
18+0 precis. :)
Näe. Tänkt fråga er andra så perfekt att du fråga nu. Senaste graviditeten kände jag redan innan kub så har börjat känna viss oro då jag inte kännt nåt ännu då kub är om drygt en vecka. Men det är ju väldigt tidigt att känna i v 12, så försöker hålla mig lugn.