BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Heej hur mår ni ?
Mitt illamående har trappats ut litegrann.
Gjorde KUB förra veckan, bebisen mådde hur bra som helst
//
och jag är jätteglad, men ändå ligger rädslan ständigt där...
Ska man göra ett till UL om några veckor, eller borde man bara lugna ner sig ?
Har ni andra gjort ul/KUB ?
Molvärk i ryggslut och mage idag. Blir nojig varje gång. Någon fler som har det? Vecka 12 (11+4) idag.
Heej hur mår ni ?
Mitt illamående har trappats ut litegrann.
Gjorde KUB förra veckan, bebisen mådde hur bra som helst
//
och jag är jätteglad, men ändå ligger rädslan ständigt där...
Ska man göra ett till UL om några veckor, eller borde man bara lugna ner sig ?
Har ni andra gjort ul/KUB ?
Jag börjar känna mig lite nervös igen. Är idag i v10+5 och illamåendet har nästan släppt helt, lite av det kommer då och då. Men annars så har jag inte några känningar förutom lite ömma bröst. Jag hade inte blött något på många dagar, men imorse vaknade jag med rosa flytningar igen. Den här perioden är väldigt psykiskt påfrestande måste jag säga. Jag ska inte på KUB förrän den 16 december, så innan dess lär man ju inte veta någonting om hur det går.
Är det någon annan här som i vecka 11 slutat känna symptom och ändå sedan fått bekräftat att allt är som det ska?
Hej, har bf 6 juni med tredje barnet. ????
Jag börjar känna mig lite nervös igen. Är idag i v10+5 och illamåendet har nästan släppt helt, lite av det kommer då och då. Men annars så har jag inte några känningar förutom lite ömma bröst. Jag hade inte blött något på många dagar, men imorse vaknade jag med rosa flytningar igen. Den här perioden är väldigt psykiskt påfrestande måste jag säga. Jag ska inte på KUB förrän den 16 december, så innan dess lär man ju inte veta någonting om hur det går.
Är det någon annan här som i vecka 11 slutat känna symptom och ändå sedan fått bekräftat att allt är som det ska?
Hej, har bf 6 juni med tredje barnet. ????
Vad roligt. Grattis.