BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Vad roligt att de är så jämngamla med mina söner. Jag blev gravid på p- piller så detta är en bonus som jag säger men då sa min man att det låter som han inte är pappan haha men det blir liksom extra speciellt när vi inte skulle ha denna bebis. Så jag blir glad vilket som men klart kul med en dotter också. :)
Så här ser min mage ut när jag vaknar på morgonen. Känner mig rejält svullen!
Så här ser min mage ut när jag vaknar på morgonen. Känner mig rejält svullen!
Relaterar till svullenkänslan. Känns som någon blåst upp min mage. Vilken vecka är du i nu?
Gick in i v11 idag och min mage är också supersvullen, kan typ inte knäppa mina byxor längre. Är också väldigt trög i magen vilket är väldigt jobbigt :/
Det känns jobbigt att använda de byxorna jag har just nu, så när jag är hemma går jag konstant runt i mjukisbyxor eller pyjamas. Magen har varit lite upp och ner för mig, trög ibland, men motsatsen andra dagar!
Hej !
Inte bekväm med magbild, iaf inte än, men ser också ut som ni typ !
Väldigt svullen men inget knappt ovanför blygdbenet förutom lite hårdare.
Så känns mest som magen, inte bebisen än hehe.
Känner ni att det hårt ovan blygdbenet?
Hur mår ni alla annars ? Nu i dagarna har jag precis kunnat börja äta lite kött igen, inte ätit det på över 3 månader och känner att järnet börjar sina, haha.
Haha ja verkligen. Är du med i fb gruppen? Ja då förstår jag. Den här var planerad om än lite tidigare än tänkt då vi hade tänkt vänta ett år till. Haha.
Ska bli kul att se vad det blir. Alla har sagt tjej men jag tror faktiskt pojke.
Vad gäller svullen mage har jag börjat använda gravidbyxor så skönt :) Varit extremt illamående mycket värre denna gång än två tidigare graviditeter. Sen lågt hb på det. Är i vecka 14 nu.