IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej alla,
Hoppar in som ny här. Tog just min första spruta gonal-f, dos 225, så låter som att jag fått en ganska hög dos efter att ha läst vad ni andra skriver. Kanske pga mitt lite låga amh..
Jag har ett barn sedan tidigare som blev till på andra försöket så vi var inte helt beredda på att det skulle bli så mycket svårare med ett syskon. 17 försök utan några som helst resultat hann vi med innan vi nu fick påbörja vår första ivf på livio. Efter mycket funderingar så bestämde vi oss för att köpa ett paket med 2 försök. Hur har ni andra gjort som gör ivf privat? Ett försök i taget eller köpt paket?
Snälla tjejer jag blir tokig.
Någon som ser något eller är det bara jag?
Bilderna är från ruvardag 5,6 och 7
Den längst ner är från idag
Snälla tjejer jag blir tokig.
Någon som ser något eller är det bara jag?
Bilderna är från ruvardag 5,6 och 7
Den längst ner är från idag
Hej!
va roligt ????
igår fick vi samtal. Vår tur att påbörja behanling med korta protokollet o menopur:
så idag tog jag första sprutan. Så glad och positiv!
är det din första ivf-behandling?
lycka till ??
Hej alla,
Hoppar in som ny här. Tog just min första spruta gonal-f, dos 225, så låter som att jag fått en ganska hög dos efter att ha läst vad ni andra skriver. Kanske pga mitt lite låga amh..
Jag har ett barn sedan tidigare som blev till på andra försöket så vi var inte helt beredda på att det skulle bli så mycket svårare med ett syskon. 17 försök utan några som helst resultat hann vi med innan vi nu fick påbörja vår första ivf på livio. Efter mycket funderingar så bestämde vi oss för att köpa ett paket med 2 försök. Hur har ni andra gjort som gör ivf privat? Ett försök i taget eller köpt paket?
Vad roligt att det kommit så många fler hit, än om omständigheterna inte är roliga. Men tror det är bra att kunna stötta varandra och hjälpa varandra att hålla hoppet uppe!
Loppan1994 - Jag hoppas verkligen att ni ska få många fina ägg nu nästa gång när du får köra igång!
Det här är en av få gånger man vill att tiden ska gå riktigt fort, man vill ju ha nästa mens nu så man kan få längta tills att man får ruva.
Minns ej användar namn.. Men jag står i samma dilemma köra FET nu i mars eller vänta tills i april men då kanske krocka med helgdagar...
Kör man i mars kanske man får ett barn i december, men samtidigt vill man ju inte "slösa" på tiden då man inte blir yngre.
Få ett barn i julklapp hade ju inte varit fel, men får man välja när barnet ska födas så visst vill man inte konkurrera födelsedag med jul.
Det var nog mig du tänkte på! Nej, precis. Jag vill inte slösa en endaste dag, inte heller riskera att hamna mitt i röda dagar i april. Men har sjukhusen stängt under dessa röda dagar? Är det någon som vet?
Min sambo känner att han vill ta en månad och "landa i allt", och det får jag respektera. Men jag vill starta nu. Det spelar ingen som helst roll för mig när ett eventuellt barn föds!