Anonym (ledsen) skrev 2023-01-01 20:07:37 följande:
hej kära ni!
bruna och rosa flytningar sedan i fredags har nu idag övergått till riktigt och mörkt blod så missfallet är bara att konstatera. hann bara till vecka 5+2 denna gång. är tom och märklig. vet inte vad eller hur jag ska göra nu riktigt, försöka igen? så jag om inte annat får dom där tre missfallen för att göra en utredning. är skeptisk till den utredningen efter att jag läst att 50 procent av alla som gör den utredningen ändå inte får veta någon orsak? men vad ska man annars göra..
tråkigt att släpa in tråkiga besked här i tråden, önskar jag kunde komma med något annat..
Åh nej! Så tråkigt att höra?Förstår hur det känns. Man känner sig maktlös och helt tom. Känner så också just nu, allt känns bara tråkigt och känns som att det är mörkt. Kommer säkert vända om ett tag igen. Tänker att man inte kan göra annst än att försöka igen. Med lagom stress, ta de lugnt mellan varven och tänka på annat men sen ta nya tag närmare ägglossning. För jag vill ändå försöka optimera när det är som störst chans eftersom det tydligen inte går att bara bli gravid sådär snabbt. Så är min plan. Tänker att man då kommer på andra tankar men inte släpper det helt.
Försöker man inte kommer man heller inte få chansen att få en bebis tillslut. Någon gång måste det vara vår tur <3 Vi är inte ensamma <3