Anonym (Kringlan86) skrev 2023-02-03 22:23:40 följande:
Förstår!! Hoppas de hittar ngt på utredningen eller att det inger ett lugn iaf om de inte hittar något. Och hoppas mensen kommer igåg också. Väntan är lång och jobbig
Tänk på att det finns tusen sätt idag att hjälpa till med fertilitet. Det tar bara sin lilla tid. Klen tröst förstår jag.
jag har fått tillbaka nipt och kub och allt ser ut som det skall. Just nu är jag inne i spökveckorna. Alla syntom är borta, magen som blev större ett tag har blivit mindre igen, ingen trötthet, inget illamående?.Och allt är preciiiiiiis som det skall enligt alla. Men jag anar att jag inte behöver förklara hur psyket hos en missfallspatient mår under de här veckorna. Fullkomlig härdsmälta i hjärnan vissa dagar. Nu är det 3v kvar till rutinultraljud. Känns som 3 år. Men annars mår jag bra. Orolig bara.
Tänker på er och håller alla tummar och tår för oss alla. Fortsätt kämpa! Vet att det suger varje dag man vaknar upp och det Inte är som man vill men en dag händer det. Tro på det!
Åh, förstår dina rädslor! Förhoppningvis går det jättebra! Du har ju kommit så långt nu, ta dagen som den kommer <3 Men förstår dig precis! Det kommer nog vara jobbiga tankar tills man börjar känna av den lilla mer :)
Tack för att du tänker på oss! Försöker oxå tänka så, att snart är det vår tur <3 Det måste det bara vara oavsett hjälp eller inte :)