• Ess

Jo jag skiter i dina barn!

Anonym (...) skrev 2022-06-15 16:26:06 följande:
    Jo jag skiter i dina barn!

Bara för att förtydliga för FL mobben.

De flesta bryr sig inte om ? bonusbarn?. De har redan föräldrar så varför förväntar ni er alltid att andra ska axla något som helst ansvar eller göra uppoffringar för era ouppfostrade söndercurlade ungar?

Gör DITT jobb och sluta ställ krav på andra!

Kokobello är precis en utav dem som avses med fl mobben. Är så himla perfekt med sina pk åsikter som ska tvingas på andra. 
    Varken maken eller någon annan i vår närhet har sett det som nödvändigt att leka förälder åt särkullarna. Det är bara här på fl som det är helt hemskt att inte ställa upp som betjänt åt nära nog vuxna människor, bara för att de är särkullar.
    Mobben kan ju gå lös på särkullar som inte ser sin förälders partner som en förälder.
  • Ess
    BreachMode skrev 2022-06-20 16:32:14 följande:
    Asså seriöst.. Du har precis medgett att du aktivt gått ut för att psykiskt misshandla erat "gemensamma" barn, enbart för att det inte råkar vara ditt eget. 

Om du förväntade dig ryggdunkar över beteendet så är det här nog lite fel ställe.
    Sluta gnäll nu, bete dig och stick o lägg dig. 
    Ehh, läsförståelsen inte den starkaste sidan uppenbarligen.
    Gemensamma Barn??, som inte är mitt eget??
  • Ess
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:36:26 följande:
    Vad gör du då i deras hem? 
    De bor inte här. De kom och hälsade på på den tiden det begav sig. Ska man pissa revir så är hemmet mitt och makens, definitivt inte deras. Det dom möjligen kallade hem såldes när vi flyttade ihop.
  • Ess
    Anonym (...) skrev 2022-06-20 16:53:54 följande:
    Lol 
    Ess skrev 2022-06-20 16:25:40 följande:
    Kokobello är precis en utav dem som avses med fl mobben. Är så himla perfekt med sina pk åsikter som ska tvingas på andra. 
    Varken maken eller någon annan i vår närhet har sett det som nödvändigt att leka förälder åt särkullarna. Det är bara här på fl som det är helt hemskt att inte ställa upp som betjänt åt nära nog vuxna människor, bara för att de är särkullar.
    Mobben kan ju gå lös på särkullar som inte ser sin förälders partner som en förälder.

Ja stackars söndercurlade BAAAAAARN som inte blir servade av alla vuxna i närheten.
    Ja verkligen. Det är ännu bättre nu med tanke på att de är medelålders och fortfarande tror att det är gulligt att bete sig efterblivet.
  • Ess
    Kockobello skrev 2022-06-20 18:21:16 följande:
    Är väl rubbade människor som inte tål barn. Synd om barnen som drabbas. Sedan blir de nya barnen särkullbarn och så går det runt, en ny cykel, så att säga, där narcissismen är total, där endast jag och jag och jag existerar. 
    Talar du av egen erfarenhet nu? Det verkar så.
    Vi har levt ihop i nära 20 år, så vill jag skiljas så lär inte mina barn bli särkullar till någon, de är nästan vuxna.
  • Ess
    Kockobello skrev 2022-06-20 18:27:30 följande:
    Om du kan läsa ser du att citationstecken använts.
    Hur får du ens särkullar att liknas vid gemensamma?
    Det är lika stor skillnad som mellan äpplen och gaffeltruckar..
  • Ess
    BreachMode skrev 2022-06-20 18:30:41 följande:
    Tvärtom, min läsförståelse är för bra för att bortse ifrån att du inte kan bete dig.. 

Om det inte är så att det inte var du som skrev att du skiter o laga mat till hans barn.. Bara för att det inte är ditt eget. 

Det korrekta sättet är att laga mat åt alla som är och lever i det där huset.. Inte leka vem i huset som inte får maten levererad till sig. 

Jag var inte anställd som deras kock, ville de ha mat så var valet att vänta på sin förälder, låta bli att komma hit, eller laga själva. Jag skulle aldrig drömma om att springa och passa upp bortskämda, handlingsförlamade, nära vuxna människor. 

• Ess
    Kockobello skrev 2022-06-20 18:30:22 följande:
    Ja då var de alltså hemlösa. Vilken bra pappa. Lol 
    Det var de vuxnas hem, både här och hos deras mamma. De fick gärna va här, men de fick ta sitt eget ansvar. 
  • Ess
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-20 18:52:02 följande:
    Aspberger?

Om du syftar på diagnosen så heter den Asperger. Borde du ha koll på kan man tycka.

Ska vi säga så?
    Eller vill du ha sista ordet, så varsågod. Det ger mig inget att ha en dialog med personen som du.

Du förstår ju verkligen, verkligen inte mycket du. Jag beklagar det.

Kjam  // Hjärta
    +1 på detta
  • Ess
    Anonym (...) skrev 2022-06-21 01:08:08 följande:

Komiskt att FLmobben fick krupp och blev helt rabiata av exakt det jag skrev i ts. Vill inte andra vuxna curla deras barn oavsett ålder blir de skogstokiga.

Det gör de alltid när det gäller särkullar, de vill att deras ungar ska komma före allt och alla.
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!