BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Känner mig så himla dum nu. Har kört med äl-test senaste månaderna eftersom jag inte haft möjlighet att tempa. Kom inte riktigt ihåg hur länge man skulle doppa stickan (hade slängt förpackningen) och googlade snabbt. Enligt instruktionen på sporras hemsida skulle man doppa 5 sekunder. Jag har varit irriterad på att jag fått så himla svaga test och nu när jag precis varit och köpt en ny förpackning så ser jag att det i instruktionen står 15 sekunder! Det står alltså fel hos apotea.. så typiskt nu när min äl krånglar och min cykel inte känns som vanligt :(
Vill ge alla i tråden en ordentlig Lyckospark! Snart går vi in i September månad
plussade idag<3 hoppas nu det går hela vägen fick ma i juni
1/9 Etaj Plussat
1/9 ewcia
1/9 Acire94
2/9 Cykelhjul
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
5/9 MyFirstBaby
7/9 Jojjans
7/9 TrueResolution
9/9 sofieodq
10/9 Katch91
11/9 Längtarefternästa
1/9 Etaj Plussat
1/9 ewcia
1/9 Acire94
2/9 Cykelhjul
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
5/9 MyFirstBaby
7/9 Jojjans
7/9 TrueResolution
9/9 sofieodq
10/9 Katch91
11/9 Längtarefternästa
Stort Grattis Etaj Hade du några symtom?
Åh jag hoppas inte det var något missfall. Men det slutade blöda och nu är det bara mensvärk. Jag brukar ha spottings innan mensen så kanske det som drog igång riktigt rejält.
Logiska delen i mig säger så är förmodligen är fallet, men lever ändå på hoppet fram tills BIM. Ska försöka hålla mig till BIM med att testa :)
Stort Grattis Etaj Hade du några symtom?
Det går inte att citera.
Men här är en till som tycker det börjar bli riktig jobbigt med schemalagt sex. Fy fan vad det tar emot att ligga när man är sur på sambon men det är ÄL dagen så man måste haha.
Klara1997. Det var ett bra tips, Ska nog köra så nästa månad om det inte blir något denna.
Alla "känningar/tecken" är borta nu när jag insåg att det kunde bero på annat haha
Igenkänning på detta! Vi ligger inte heller ens varje vecka i vanliga fall och det är en kombination av att kännas pirrigt och roligt att behöva köra oftare, men väldigt jobbigt när man inte får feeling men känner att vi måste ge det ett försök ändå. oftast blir det ju bra till slut men det tar mycket energi.
Vill ge alla i tråden en ordentlig Lyckospark! Snart går vi in i September månad
1/9 Etaj Plussat
1/9 ewcia
1/9 Acire94
2/9 Cykelhjul
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
5/9 MyFirstBaby
7/9 Jojjans
7/9 TrueResolution
9/9 sofieodq
10/9 Katch91