BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
@ida123
Välkommen :)
hade du hormonspiral eller kopparspiral?
Hur var det när ni skaffade ert första barn? Hade du haft spiral innan det också?
Jag har nämligen aldrig haft något preventivmedel alls, förutom de två korta perioder jag provade som bara resulterade i dåligt mående.
Har två barn sedan tidigare 12 och 9 :)
@ida123
Välkommen :)
hade du hormonspiral eller kopparspiral?
Hur var det när ni skaffade ert första barn? Hade du haft spiral innan det också?
Jag har nämligen aldrig haft något preventivmedel alls, förutom de två korta perioder jag provade som bara resulterade i dåligt mående.
Har två barn sedan tidigare 12 och 9 :)
Hej! Och tusen tack! :)
känns så spännande att ha bestämt sig för att försöka! :)
Hur länge har ni försökt? Mysigt med en liten sladdis. Var det bra mellanrum skulle du säga med ca 3 år som dina två tidigare?
Jag har haft hormonspiralen Mirena innan första och nu. Har funkat bra för mig, inte känt av något alls. Inte haft mens under tiden heller. skulle säga att mitt humör har varit mer stabil med spiral än utan. :,)
Har e son på 2,5 år.
När vi planerade honom tog det ganska lång tid innan min mens drog igång, därför blev jag väldigt förvånad när jag redan nu började blöda.
Har köpt clear blue ägglossningstest som jag tänkte testa med. :)
när i cykeln brukar ni börja testa? Jag vet ju egentligen inte alls hur lång cykel jag har eller när jag brukar ha ägglossning osv.
Hej! Och tusen tack! :)
känns så spännande att ha bestämt sig för att försöka! :)
Hur länge har ni försökt? Mysigt med en liten sladdis. Var det bra mellanrum skulle du säga med ca 3 år som dina två tidigare?
Jag har haft hormonspiralen Mirena innan första och nu. Har funkat bra för mig, inte känt av något alls. Inte haft mens under tiden heller. skulle säga att mitt humör har varit mer stabil med spiral än utan. :,)
Har e son på 2,5 år.
När vi planerade honom tog det ganska lång tid innan min mens drog igång, därför blev jag väldigt förvånad när jag redan nu började blöda.
Har köpt clear blue ägglossningstest som jag tänkte testa med. :)
när i cykeln brukar ni börja testa? Jag vet ju egentligen inte alls hur lång cykel jag har eller när jag brukar ha ägglossning osv.
ja det blir en sladdis och första gemensamma med min man. Är separerad sen tidigar.
Om du inte har koll skulle jag börja på cykeldag 7-8. och känn efter fertilt sekret (känns halkigt när man torkar sig. Jag hade digital advances från clearvlueblue denna cykel och fick ?hög fertiliret? cykeldag 8 (östrogen) och sen maximal fertilitet kvällen cykeldag 11 (lh hormon)
2,5-3 skulle jag säga är en bra skillnqd
Idag har mitt lh sjunkit efter två dagars positiva test. Fertilitetsmonitor visade maximal igår och idag. Så appen räknar med äl idag. Jag misstänker att jag kände älsmärta sent igårkväll..
Grattis Etaj! Vet du när du hade ägglossning? Om du vet, hur många dagar efter äl testade du?
Grattis Etaj! Vet du när du hade ägglossning? Om du vet, hur många dagar efter äl testade du?
Fick ett svagt streck på ett testa tidigt idag :) äl+9 så tidigt än. vet inte om ni ser nått alls, i verkligheten är det ett rosa streck.
Fick ett svagt streck på ett testa tidigt idag :) äl+9 så tidigt än. vet inte om ni ser nått alls, i verkligheten är det ett rosa streck.
Vad glad jag blir er skull! Alla fina ÄL tester och nu börjar plussen droppa in
För min del så tror jag nog kanske jag hade ett väldigt tidigt missfall (?) Fick en rejäl brunblödning och värk. Tog ett test igår morse och anade en svag svag skugga, kändes som en synvilla men den var där.Tänkte att det borde synas tydligare idag. Men idag fanns det inte ens en antydan till något streck, kunde inte ens försöka inbilla mig en skugga, så vitt var det.
Undra om det var spökstreck (RFSU testa ofta) eller om det var något tidigt som fanns där. Molvärken och allt är borta nu samt att jag börjat få lite spottings.
Jag är lite bitter för min egen skull men blir otroligt glad att läsa era uppdateringar!
Vad glad jag blir er skull! Alla fina ÄL tester och nu börjar plussen droppa in
För min del så tror jag nog kanske jag hade ett väldigt tidigt missfall (?) Fick en rejäl brunblödning och värk. Tog ett test igår morse och anade en svag svag skugga, kändes som en synvilla men den var där.Tänkte att det borde synas tydligare idag. Men idag fanns det inte ens en antydan till något streck, kunde inte ens försöka inbilla mig en skugga, så vitt var det.
Undra om det var spökstreck (RFSU testa ofta) eller om det var något tidigt som fanns där. Molvärken och allt är borta nu samt att jag börjat få lite spottings.
Jag är lite bitter för min egen skull men blir otroligt glad att läsa era uppdateringar!
Vad jag skall förstå det som finns det inga spöksträck utan förklaringen kan helt enkelt vara att hormonnivån vid provtagning varit såpass låg och att man fått missfall antingen innan test eller efter test vilket lett till blödning innan eller efter BIM.
Så jag håller tummarna för dig att du snart är i din nästa fertila period, att din kropp återhämtar sig snabbt : )